כסף וצרכנות

איתן יוחננוף בפתרון למשבר הקרמבו? "אנחנו לא מוותרים בקלות"

ברקע הדיווחים החדשים על המוצרים שמחיריהם יעלו, מנכ"ל רשת יוחננוף מתייחס למחירי המוצר האהוב שחזר לאחרונה למדפים במחיר גבוה משמעותית 
מערכת ice |  1
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת הסופרמרקטים הגיע הערב (חמישי) לאולפן תוכנית חיסכון בקשת 12 והתייחס לנושא החם של השנה האחרונה - עליית המחירים, וזאת ברקע דיווח של מעיין פרתי על כוונתה של חברת סנו להעלות שוב את מחיר מוצרי הנייר שלה.
קרן מרציאנו בכיסא המגישה, הקשתה על יוחננוף באשר לנכונות שלו להתמודד מול סנו כמותג מוכר, ולגרום לתיעדוף על המדף של המותגים הזולים יותר והטובים יותר לכיס הצרכן.
יוחננוף טען, "אני לא יכול לדבר בשם ספק זה או אחר, אבל אני בהחלט אומר שאנחנו עושים הכל כדי להעלות מוצרים חליפיים למדף". הוא אף התייחס לשאלה האם הוא באמת יכול להסיר את מוצרי החברה מהמדף במעין חרם והסביר, "אנחנו נותנים שירות לצרכן וכשהוא מגיע אנחנו רוצים והוא רוצה לראות את המוצרים על המדף. פיתחנו הרבה מוצרים במותג הפרטי אנחנו ממוקדים בלהביא מוצרים מחו"ל ואנחנו רואים את הצרכנים נעים בין קטגוריות ולוקחים מוצרים זולים יותר".
בשלב הזה מרציאנו הזכירה את האולטימטום של יוניליוור באשר למחירי הקרמבו שזינקו בתחילת השבוע. על כך טען, "אנחנו לא מוותרים לספקים בקלות, במקביל לקרמבו של יוניליוור ניתן לקנות קרמבו של ריאו במחיר הרבה יותר זול. אנחנו מציגים אותם באופן שווה על המדף. אני קורא מפה לממשלה להאיץ את התהליך להורדת מכסים שנראה את זה על המדף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם של פיקחים
    טופלה טוטוריקו 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תצביעו ביבי לא טיבי,יאיר או בן גביר ותקבלו פעם אחר פעם את מי שידפוק אותכם עד העצם ויהרוס כל תקווה לעתיד טוב יותר
    סגור