כסף וצרכנות

מחירון החופות נחשף: כמה תשלמו לאברי גלעד לחתן אתכם?

כל זוג רוצה שאת החופה שלו אף אחד לא ישכח. כמה זוגות לקחו את זה צעד קדימה ומביאים סלבס לחתן אותם בערב המרגש. כמה יעלה לכם להביא אותם לטקס?
איתן לויטס |  2
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
עונת החתונות בשיאה, וזוגות צעירים רבים שרוצים לממש את אהבתם נתקלים בקשיים כלכליים בעקבות הפרזת המחירים של אולמות האירועים ושל שאר נותני השירותים והספקים, שהעלו את המחירים אחרי כשנתיים קשות של משבר קורונה. 
בד בבד, יש זוגות שיכולים להרשות לעצמם, או שלא מתחשבים במחיר, העיקר שהסלב האהוב עליהם יעמוד איתם מתחת לחופה ויחתן אותם. חלק מהזוגות בוחרים במגיש טלוויזיה או איש תקשורת שיעביר להם חופה אטרקטיבית, וחלק בוחרים בשחקן או קומיקאי שיפיל את הקהל מצחוק.

בתוכנית "לפני החדשות" ברשת 13, יצאו לבדוק כמה תצטרכו לשלם כדי להפוך את החופה שלכם למופע שהקהל לא ישכח:
המנחה הוותיק, איש הטלוויזיה אברי גלעד, גובה 6,000 שקל להנחיה, כולל מע"מ. לאחר שהתוודע לשאר המחירים אמר גלעד,  "וואו אני פראייר. חשבתי שאני יקר, מסתבר שהכי זול."
 
ולהלן שאר המחירים: חופה בהנחייתה של אביבית בר-זוהר תעלה לכם כ-10,000 שקל, אם תרצו את השחקן אורי לייזרוביץ', תשלמו 12,000 שקל, והשחקנית והבדרנית אורנה בנאי גובה 13,000 שקל.
חלק מהאנשים בוחרים את הדמות האהובה עליהם, ומביאים את השחקן עם כל התלבושת והאיפור, לערוך להם את החופה. כך לדוגמא, חבר שלישיית מה קשור שלום מיכאלשווילי, ינחה את החופה שלכם בדמות של המאמנת הקשוחה זינה (אנחנו במפה), תמורת 16,000 שקל כולל מע"מ. כדי להביא את אלי פיניש על שלל דמויותיו, תשלמו 15,000 שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טירוףא
    שלי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים דפוקים כל חבר יכול לחתן כמתנה
    סגור
  • 1.
    חשבתי שזאת מצווה שעושים בחינם. (ל"ת)
    פאול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור