כסף וצרכנות

זה סכום העתק שיקבל גורדון רמזי עבור פרויקט חדש

השף הסלבריטאי חתם על הסכם עם 'פוקס בידור' להקמת מיזם הפקה משותף חדש ויכניס לכיסו סכום של 150 מיליון דולר. החברה החדשה תקרא 'ראמזי גלובל'
כפיר אדר | 
גורדון ראמזי (צילום גורדון ראמזי אתר רשמי)
שף הטלוויזיה והכוכב של הטלוויזיה הבריטית, גורדון רמזי, צפוי לשלשל לכיסו סכום עצום של 150 מיליון דולר, הודות למיזם הפקה משותף חדש בינו לבין 'פוקס בידור', כך פורסם בתקשורת הבריטית.
חברת ההפקה החדשה, המכונה סטודיו ראמזי גלובל, תמשיך את מערכת היחסים הארוכה של רמזי עם רשת השידור ותביא אותה לשיאים רווחיים חדשים, כאשר מקור אחד ידווח כי העסקה תעניק לרמזי "יום תשלום של 150 מיליון דולר", לצד "תוספת השקעה בחברה החדשה".
בתמורה, רמזי מכר את כל חברת ההפקה הקיימת שלו, סטודיו רמזי, לחברה החדשה, מתוך מטרה לפתח תכנות מקורי יותר לפלטפורמות כמו פלטפורמת הסטרימינג טובי ורשת פוקס עצמה. מעתה כל התוכניות החדשות הכוללות את רמזי מול המצלמה או מאחוריהן יופקו על ידי סטודיו רמזי גלובל, בהתאם לתנאי העסקה החדשה.
בהודעה לעיתונות המודיעה על העשייה החדשה, רמזי כמובן לא מזכיר את סכום העסקה, אך עם זאת הוא נראה נרגש מהאפשרויות שהוא מייצג: "זוהי הזדמנות מרגשת להפליא, לא רק בשבילי, אלא עבור הצוות בסטודיו רמזי. ניצור רעיונות לאוכל ולסגנון חיים, אלא גם נפתח מאגר כישרונות חדש להפליא של מנהיגי מזון, שתייה ותעשייה כדי ליצור משלנו".
עוד הוסיף: "בענף הכישרונות הקולינריים...לא יכולתי להתרגש יותר מהשותפות הגלובלית החדשה הזו עם FOX. אחרי 16 שנים מדהימות שעבדנו יחד, זה מוביל את סטודיו רמזי לשלב הבא".
רמזי לא רק לוקח כאן רק משכורת. הוא מכהן גם בדירקטוריון הראשוני של החברה, ונראה שהוא ימשיך להיות האדריכל היצירתי הראשי מאחורי כל התכנים של סטודיו ראמזי העולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה