כסף וצרכנות
ויקטורי שוברת את השוק: זה המוצר הנחשק שיימכר ברשת
רשת ויקטורי ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום מוצרי החשמל עם מחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק. זה המוצר החדש שהגיע לרשת
רשת ויקטורי ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום מוצרי החשמל, ומציעה ציוד טכנולוגי במחירים שנחשבים נמוכים משמעותית מהממוצע בשוק. מהלך זה מציב אותה בחזית התחרות גם מחוץ לעולם המזון, ומרחיב את מגוון המחלקות ברשת.
לא מדובר במהלך חדש: לאחר שרשת אושר עד החלה לשווק את אייפון 17, ויקטורי הצטרפה למהלך ואף הציעה את המכשיר במחיר נמוך יותר. מאז הרשת מרחיבה את הייבוא הישיר שלה למוצרים נוספים, בהם שואבי שטיפה ידניים, דגמים רובוטיים של שאיומי ומגוון מוצרים חשמליים נוספים שנמכרים במחירים אגרסיביים.
כעת מציעה ויקטורי שתי מכונות קפה מקצועיות של נינג'ה: דגם 701 במחיר של 1,999 שקלים, ודגם 601 במחיר של 1,799 שקלים. לשם השוואה, בשוק דגם 701 נמכר בממוצע סביב 2,200 שקלים, בעוד דגם 601 עולה כ־2,000 שקלים בממוצע. כלומר, בשני המקרים מדובר בהוזלה של מאות שקלים לעומת מחיר השוק. המהלך מצביע על כוונה ברורה של ויקטורי להמשיך לבסס את מחלקת מוצרי החשמל שלה כמחלקה משמעותית ועשירה, ולא רק כמדף משלים לצרכים נקודתיים.
עוד ב-
במקביל, גם רשתות אחרות ממשיכות לחזק קטגוריות שאינן קשורות ישירות למזון: אושר עד משווקת פריטי אופנה בייבוא מקביל של ניו באלאנס, ברמי לוי נמכרים מעילים של טומי הילפיגר, והדינמיקה הזו מלמדת על מגמה רחבה – רשתות המזון הופכות בהדרגה לרשתות קמעונאות כלליות, עם מגוון רחב בהרבה מזה שהציעו בעבר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



