כסף וצרכנות
קרפור ממשיכה לרסק מחירים: זה המוצר שתמכור ב-4.90 שקל בלבד
רשת המזון הגדולה קרפור, ממשיכה את האסטרטגיה שלה בה היא מציעה מוצרים במחירים שובר שוק. זה המוצר הפעם שתציע ב-4.90 שקל בלבד
רשת קרפור החלה אסטרטגיה ברורה, התמקדות כל פעם במוצר אחר, עם מחירי כאסח. מעבר להיות הכי זולים בשוק, הם מציעים מחירים זולים הרבה יותר מהמתחרים בפערים של מאות אחוזים.
המוצר הראשון באסטרטגיה, היה הסופגנייה הגדולה, שנמכרה בעלות של שקל בלבד והביאה לטירוף והוזלת מחירים בשאר רשתות המזון. לאחר מכן, בתקופה בה רפורמת החלב מדוברת המון, ונפתח גם הייבוא לגבינות צהובות, קרפור הציעה גבינה צהובה שנמכרה בעלות של 1.90 שקל ל-100 גרם. המוצר האחרון היה כרעי עוף בעלות של 7.90 שקלים בלבד.
כעת החליטה הרשת להשיק חליטות תה ותה ירוק בעלות של 4.90 שקלים. בשביל לסבר את האוזן, עלות תה ירוק עולה כ-20 שקל במחיר מבצע. מדובר בפער של 308%.
חליטות התה של קרפור משווקות בכ-50 מדינות ברחבי העולם ומיוצרות במפעל בצרפת הנחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחום. במסגרת המהלך יוצעו מגוון חליטות- נענע ואניס, פירות יער, טיליה, לואיזה, רויבוש וניל ובנוסף גם תה ירוק בטעם נענע ותה ירוק בטעם לימון. המבצע יהיה תקף החל מהיום, יום ראשון ועד ה-12.12 יום שישי בכל סניפי הרשת.
עוד ב-
אם מדובר בגימיק, אטסרטגיה או מהלך? ימים יגידו. נכון לשעה זו, הסופגנייה והגבינה הצהובה כן הצליחו לשבור את השוק ולהביא צרכנים רבים לרשת המזון ולרכוש את המוצרים הללו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מה מוצרים למטבח כשרים כולל סירים בחצי מחיר איכותייםליטאי 12/2025/07הגב לתגובה זו0 0גם באושר עד בפטנט.סגור
-
1.הם לא מפסידים במבצע כזה. שישאירו כמחיר קבוע (ל"ת)אזרחיתה 12/2025/07הגב לתגובה זו0 0סגור



