קריירה ולימודים

בעקבות סערת קלודין גיי: זה המיליארדר שיבדוק העתקות של בכירים

המיליארדר ביל אקמן יוצא נגד מוסדות ההשכלה הגבוהה בארה"ב. זאת לאחר שצצו טענות כלפי אשתו, נרי אוקסמן, כי העתיקה את עבודת הדוקטורט שלה ב-MIT. אקמן בתגובה איים לבדוק את העבודות של כל  חברי הסגל באוניברסיטה היוקרתית

מערכת ice | 
null (צילום shutterstock, יוטיוב/ WCVB Channel 5 Boston)
סערת האקדמיה האמריקאית: בשבוע שעבר נשיאת הרווארד, קלודין גיי, שענתה בשימוע בקונגרס את התשובה התמוהה "זה תלוי בהקשר", לשאלה "האם קריאות לרצח עם של יהודים מפרות את קוד ההתנהגות", התפטרה. אך לא רק בגלל סערת האנטישמיות, אלא גם בשל העובדה כי צצו כלפיה האשמות שהעתיקה את עבודת הדוקטורט שלה.
מקרה זה כנראה עורר שדים בקרב האוניברסיטאות האמריקאיות. אתר החדשות הכלכלי, ביזנס אינסיידר חשף השבוע כי עבודת הדוקטורט של אשתו, של ביל אקמן, נרי אוקסמן מאוניברסיטת MIT, כוללת העתקה מוויקיפדיה, גניבת משפטים מאחרים ועוד. 
נזכיר כי במלחמת חרבות ברזל היה המיליארדר יהודי -אמריקאי, מנהל קרן גידור ביל אקמן, היה מהקולות הבולטים נגד האנטישמיות הגואה בארצות הברית ובין היתר פעל לפיטורי נשיאות אוניברסיטאות הרווארד, פנסילבניה ו־MIT. 
כתגובה לפעילותו בנושא, כאמור, צצו האשמות על יושרתה האקדמית של אשתו. אקמן לא נשאר חייב ואמר כי יקים פרויקט מיוחד לחקר גניבות ספרותיות והעתקות של כלל חברי הסגל באוניברסיטאות העילית בארצות הברית. הפרויקט יתחיל באוניברסיטת MIT וימשיך לשאר האוניברסיטאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה