קריירה ולימודים

עמותת אס.או.אס חוגגת 45 שנה: "הצילו עשרות אלפי בעלי חיים"

עמותת אס. או. אס, המצילה כ-3,000 בעלי חיים בשנה וכוללת לא פחות מ-600 פעילים, חגגה 45 שנות עשייה: "בזכותה ניצלו, טופלו ומצאו בית עשרות אלפי בעלי חיים"
מערכת ice |  1
כלב במלונה (צילום Florin Palamarciuc / Unsplash)
אמש (ראשון) בתל אביב, באולם מלא באנשים שאוהבים ועושים למען בעלי החיים, חגגו 45 שנות עשייה לעמותת אס. או. אס חיות המופלאה. העמותה כוללת כ-600 פעילים ומתנדבים, ומצילה כ-3,000 בעלי חיים בשנה.
העמותה עובדת בשיטה ייחודית של בתי אומנה לחיות עד למסירתן לאימוץ, שמובילה את החינוך לחמלה ולרווחת בעלי חיים בבתי הספר, שמפעילה יחידת חתולים ומצליחה לעקר אלפי חתולי רחוב בשנה והעמותה היחידה שמוסרת לאימוץ עשרות רבות של בעלי חיים בכל יום אימוץ שלה שהיא מקיימת באופן קבוע בשבתות בהרצליה. את פעילות העמותה מובילה ריקי בצרי - המייסדת ויושבת ראש העמותה. 
ראובן לדיאנסקי, יו"ר "רשימת חי-חילונים ירוקים" במועצת עיריית ת"א, בירך מעל בימת האירוע: "ריקי בצרי היא אישה מדהימה, שפועלת עם המון שכל, רגש ותחושת שליחות ומחויבות עצומה לבעלי החיים. בזכותה ניצלו, טופלו ומצאו בית עשרות אלפי בעלי חיים! מזל טוב מכל הלב לאס. או. אס חיות ולריקי היקרה ותודה לכם על כל מה שעשיתם ב-45 השנים הראשונות ועוד על מה שתעשו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אימוץ ושמירה על כלב מהעוטף
    ענת 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אפשר לפנות , מוכנה לעזור
    סגור