קריירה ולימודים

נועה קירל נפרדת: הצעד הקשה לפני המופע בפארק הירקון

אחרי שנה וחצי של זוגיות מתוקשרת ומסוקרת במיוחד, מי שנחשבו לאחד הזוגות החשובים בביצה, נועה קירל ותומר הכהן, החליטו להיפרד אחרי שחוו משבר בזוגיות
מערכת ice |  5
נועה קירל ותומר הכהן (צילום מתוך האינסטגרם)
הזוגיות של נועה קירל, היא היסטוריה. הזמרת האהובה חוטפת מכה דווקא אחרי שמכרה בתוך 4 שעות בלבד את כל 60 אלף הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון שסיימה במקום השלישי והמכובד עם 'יוניקורן', ובן הזוג תומר הכהן החלטו להפריד כוחות אחרי שנה וחצי ביחד.
אחרי זוגיות מתוקשרת ומסוקרת במיוחד, אחרי שנה וחצי בלבד מי שנחשבו לאחד הזוגות החשובים בביצה, נועה קירל ותומר הכהן, חוו משבר ביחסים והחליטו שזה הזמן הנכון עבורם להפרד. למי ששכח.,השניים הכירו במהלך 2021 על סט הקליפ של נועה Bad Little Thing ואחרי הפרידה ממרגי אישרו כי הם בקשר זוגי.
 

 רק השבוע הייתה אמורה להיות לקירל שמחה גדולה, כאשר בישרה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה: "טוב אז אחרי הסולד אאוט המטורף בארבע שעות בלבד שאני עוד לא מעכלת שאני אומרת את זה ואני אוהבת אתכם הכי בעולם, זה מטורף, החלטתי לפתוח מופע נוסף ב-23.9, זה מאוד מרגש, אז המכירה נפתחת ביום ראשון ונתראה שם!". בנוסף כתבה: "מתרגשתתתתת!!! מופע נוסף ב-23/9 המכירה תיפתח ביום ראשון". ואכן המכירה נפתחה באותו הבוקר.
 
זאת כזכור לאחר שנועה קירל הודיעה על קיום המופע הבא שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר. הסתבר כי הטירוף הוא חסר תקדים. המופע השני של הזמרת גרם לבהלת כרטיסים והמכירה נפתחה מיד עם ביקוש ענק של למעלה מ-100 אלף ממתינים ובסופו של דבר - אחרי ארבע שעות הוכרז על סולד-אאוט, כאשר כל 60 אלף הכרטיסים שהועמדו למכירה אזלו.
מדובר על הישג חסר תקדים ומאז קום המדינה אף אומן לא הצליח למכור כזו כמות של כרטיסים בזמן כה קצר. קירל, שחוותה כבר לא מעט פסגות בגילה הצעיר, לא הצליחה לעצור את ההתרגשות שלה כאשר קיבלה את הבשורה על הסולד-אווט. כך זה נראה: 
 

מחירי הכרטיסים למופע של נועה קירל נחשפו לאחר מסיבת העיתונאים ונקבע כי מחיר מלא לכרטיס, ללא הנחות של חברות אשראי, ועדי עובדים ועוד יעמוד על 219 שקל, כרטיס במחיר מלא לגולדן רינג יעמוד על 369 שקל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תפסיקו
    אסתר 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין עם מי היא יוצאת ומתי נפרדים היא בסך הכל ילדונת יש לה עוד דרך ארוכה סביר להניח שתכיר עוד כמה בחורים בדרך..... תפסיקו כבר זוגיות מתוקשרת רק בגלל שאתם כל הזמן מבלבלים את המוח אתם מתקשרים תניחו כבר תשפטו אם היא זמרת טובה או לא לטעמי יש לה עוד מה להשתפר
    סגור
  • 4.
    הגיוני
    מנשה 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההוא בטח יפתח טלויזיה יראה אותה ידליק גלגלצ ישמע אותה בטח בטלפון יש לו אותה בשומר מסך
    סגור
  • 3.
    זלזול באינטליגנציה
    רון 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חייבים להפסיק את המנהג המגוחך והפתטי להוסיף לכל איזכור ראשוני של השם נועה קירל את ההמשך המטופש" נציגת ישראל לאירוויזיון שהגיעה למקום השלישי והמכובד עם יוניקורן "...דההה,זה עלוב.כל פעם??נועה קירל" שהגיעה למקום השלישי בלה בלה בלה כאילו יש מישהו מהקוראים שהיה בחופשה על הירח בזמן האירוויזיון ולא יודע את תוצאות תחרות השירים האירופאית השנתית! תניחו לזה כבר!! נועה קירל זה לגמרי מספיק כולם יודעים מי זאת
    סגור
  • 2.
    צעירים
    מנדי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קרה שום אסון הם לא נשואים אין להם ילדים במהרה ימצאו בני זוג דשים;היום זה חא כמו שהיה בעבררוב הזוגות מכירים מ תיכון ומתחתנים לכל החיים,היום הצעירים מחליפים יותר בני זוג,לא קרה שום אסון שניהם יפים שניהם מוצלחים ימצאו בני סוג חדשים בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    הם אף פעם לא היו זוג
    א 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראו כמו ידידים לא יותר מזה היא יותר מדי מרוכזת בעצמה ולא שמה לב שכל מיני גברברים מתפרסמים על הגב שלה בעייה להיות כזאת מפורסמת בגיל צעיר שההורים יסדרו שידך נורמלי עדיף
    סגור