קריירה ולימודים

ביל גייטס נחשף: זה מה שנשאלו מועמדות למשרה במשרדו

מספר מועמדות שניסו להתקבל לעבוד אצל ביל גייטס נשאלו שאלות מיניות במטרה לבחון אם הן מועדות לסחיטה, מטעמו של המיליארדר נמסר כי סוג השאלות לא מקובל ומהווה הפרה של ההסכם
מערכת ice | 
ביל גייטס (צילום Frederic Legrand-COMEO/shutterstock)

אירוע חריג במשרדו של ביל גייטס: מספר מועמדות שניסו להתקבל לעבוד במשרדו נשאלו שאלות מיניות במטרה לבחון אם הן מועדות לסחיטה, לפי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל נשאלו הנשים לגבי ההיסטוריה המינית שלהן, שימוש בסמים בעבר ונושאים פרטיים נוספים.

מספר מהמועמדות נשאלו לגבי אם קיימו בעבר מערכות יחסים מחוץ לנישואין, איזה סוג של פורנוגרפיות הן מעדיפות והאם הן מחזיקות תמונות עירום של עצמן, דוברת מטעמו של ביל גייטס הגיבה כי היא לא מכירה את השאלות האלה שנשאלו במהלך בדיקות הרקע של החברה החיצונית וכי שאלות אלה מהוות הפרה של ההסכם שנחתם עם הקבלן.
 


עורכי דין לענייני עבודה יועצי אבטחה אמרו כי אם התהליך התנהל כפי המתואר זה עשוי להוות הפרה של מספר חוקים פדרליים ומקומיים אך לכמה משרות ממשלתיות שאלות אלה עשויות להיות לגיטימיות, חברת הקבלן "קונצנטריק" טענה מנגד כי הפרוטוקולים שלה עומדים בכל החוקים הרלוונטיים.

יש לציין כי ביל גייטס עצמו קיים בעבר יחסים מחוץ לנישואין ואף נפגש עם ג'פרי אפשטיין אבל טען מספר שנים לאחר מכן כי זו הייתה טעות להיפגש עמו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה