קריירה ולימודים

עוברים לטוקיו? ישראל ויפן חתמו על הסכם אשרות חופשה-עבודה

במסגרת ההסכם לאשרות חופשה-עבודה, 200 צעירים מישראל ו-200 מיפן בגילי 18 עד 30 יוכלו לקבל אשרת שהייה לתקופה של עד 12 חודשים, שתאפשר להם לשלב עבודה, לימודי שפה או תוכניות הכשרה במדינה המארחת במהלך חופשתם
מערכת ice | 
אזור התחנה המרכזית ברובע שיבויה בטוקיו יפן
ישראל ויפן חתמו היום (שישי) על הסכם אשרות חופשה-עבודה ובהסכם שיתוף פעולה בתחום התקשורת ושירותי הדואר. ההסכמים נחתמו באירוע לרגל יום העצמאות ה-75 במעמד שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן, שר המדינה לענייני חוץ של יפן, קנג'י ימאדה, וסגן שר הפנים והתקשורת היפני, הירושי יושידה.

במסגרת ההסכם לאשרות חופשה-עבודה, 200 צעירים מישראל ו-200 מיפן בגילי 18 עד 30 יוכלו לקבל אשרת שהייה לתקופה של עד 12 חודשים, שתאפשר להם לשלב עבודה, לימודי שפה או תוכניות הכשרה במדינה המארחת במהלך חופשתם. על המגישים לעמוד בתנאי סף בסיסיים כדוגמת היותם ללא עבר פלילי, בעלי ביטוח רפואי ואמצעי מחייה ראשוניים מספקים.
לישראל יש שישה הסכמים דומים עם מדינות בעולם: אוסטרליה, ניו זילנד, קוריאה, גרמניה, צ'כיה ואוסטריה. ירושלים נמצאת במגעים לחתום על הסכמים דומים עם לפחות עוד שלוש מדינות.
שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן, ציין כי "ההסכמים מהווים נדבך חשוב בקשרים המתהדקים בין ישראל ויפן בשנים האחרונות. החתימה עליהם במהלך אירוע יום העצמאות מעידה על ההערכה הרבה שממשלת יפן מייחסת לישראל. על אף המרחק הגיאוגרפי בינינו, כעת, עם הטיסות הישירות והרחבת אפשרויות הביקורים, ישראלים ויפנים מעולם לא היו קרובים יותר אחד לשני. אני משוכנע שהיחסים בינינו ימשיכו להעמיק ויחד נמשיך ליצור עוד שיתופי פעולה שיטיבו עם אזרחי ישראל ויפן".
משרד החוץ מסר: "ההסכם הוא בשורה נהדרת לאלפי צעירים ישראלים המטיילים כל שנה ביפן. בעקבות ההסכם הם יוכלו לראות את הנופים והתרבות המיוחדים של יפן ולהאריך את הביקור באמצעות עבודה במדינה. זה צעד נוסף שמוביל משרד החוץ למען אזרחי מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה