קריירה ולימודים

תביעה של עשרות מיליונים: תלמיד בן 6 ירה במורה

אביגיל צוורנר, מורה מווירג'יניה בת 25, נורתה בידי תלמיד כיתה א' בן 6. כעת היא מגישה תביעה בסך 40 מיליון דולר, ומאשימה את צוות בית הספר בהתעלמות חוזרת ונשנית מאזהרות שלפיהן לתלמיד הצעיר יש אקדח
מערכת ice | 
המורה שנורתה על ידי תלמיד (צילום צילום מסך מתוך NBC)
מורה מווירג'יניה, ארה"ב, שנורתה בידי תלמיד בן 6, הגישה ביום שני תביעה בסך 40 מיליון דולר, והאשימה את צוות בית הספר בהתעלמות חוזרת ונשנית מאזהרות שלפיהן לצעיר המופרע יש אקדח.
אביגיל צוורנר, בת 25, הגישה את התביעה כמעט שלושה חודשים לאחר שנורתה בידי תלמיד כיתה א' בעל "היסטוריה של אלימות", בזמן שלימדה בבית הספר היסודי ריצ'נק.
ההיסטוריה הזו כללה "דיווחים מרובים על כך שנשק חם נמצא בשטח בית הספר וככל הנראה ברשותו של ילד אלים", נכתב בתביעה על התלמיד הבעייתי שהושעה לאחר שניפץ את הטלפון של צוורנר יומיים לפני הירי.
"אנחנו יודעים בוודאות שהיו לפחות שלוש הזדמנויות עבור צוות בית הספר למנוע את התקרית מלהתרחש", אמר אחד מעורכי הדין שלה, ג'פרי ברייט.
האזהרות הללו כללו מורה שהזהירה במפורש כי "אחד התלמידים באמת ראה את האקדח", זמן קצר לפני שתלמיד כיתה א' ירה במורה שלו בכיתה, אמר עורך הדין, "יש לך פצצת זמן מתקתקת בבית הספר - ובית הספר לא הצליח לעשות שום דבר בקשר לזה".
צוורנר הגישה את התביעה לאחר שהנהלת בית הספר סירבה להסדיר, בטענה כי מדובר למעשה בתיק פיצויים לעובדים. "זה מה שהם טענו, עד היום, שזה רק חלק מהעבודה של מורה בכיתה א'", הוסיף עורך דינה.
התביעה פירטה כיצד התלמיד הצעיר חנק בעבר מורה אחר - ואף משך את השמלה של חברה לכיתה ו"החל לגעת בה בצורה לא הולמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה