קריירה ולימודים

חתונת השנה של כוכבת המרוץ למיליון נחשפת: 5 ימים מטורפים בדובאי

כוכבת המרוץ למיליון, נטע ברזני, משלימה את ההכנות האחרונות לחתונת השנה בדובאי יחד עם בן זוגה גרי דהן. מסיבה ביאכטה מפוארת ו-5 ימים של טירוף מוחלט בדובאי הם רק חלק מהטירוף שיזכו לו האורחים
מערכת ice |  1
נטע ברזני (צילום אינסטגרם)
כוכבת "המרוץ למיליון", נטע ברזני, עוררה סערה גדולה לאחרונה אחרי שהודיעה כי היא מתחתנת עם היהלומן ובן זוגה בשנים האחרונות, גרי דהן, בדובאי, ולשם כך כל אחד מהמשתתפים בחתונה ייאלץ להיפרד מ-6,000 שקלים כדי לבוא וליהנות עם הזוג.
היום (חמישי) נחשפו פרטים חדשים הודות "חתונת השנה" שמתכננת ברזני בדובאי. בפגישה שנערכה רגע לפני החתונה עם המפיק יניב טבריה, הזוג סגר קצוות אחרונות לקראת החתונה ונחשפו מספר פרטים מעניינים. במהלך החגיגות שייערכו מספר ימים תהיה מסיבה גדולה על יאכטה מפוארות בדובאי ועוד הפתעות רבות.
ברזני תטוס לפני החתונה לפני שאר האורחים לדובאי ובן זוגה גרי יטוס בנפרד אליה והשניים יפגשו שם רק בחתונה. הזוג חזר לאחרונה מדובאי אחרי ש היו בסיור לוקיישן עם המפיק ונפגשו כאמור בארץ בתל אביב עם המפיק. הם מתכננים 5 ימים חוויתיים שלא נראו עוד באף חתונה של סלב ישראלי זו הפעם הראשונה שסלב ישראלי מתחתן בדובאי החתונה תהיינה עם טקס דתי עם רב ושבירת כוס בדובאי והם יירשמו בקרוב ברבנות בישראל.

נטע ברזני ובעלה בפגישה עם יניב טבריה (אור גפן)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש ידיעה חשובה
    חשוב 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בור תחתיות ללא תחתית, אולי רק תחת
    סגור