קריירה ולימודים

הטכניון חונך מעבדת חשמל ואנרגיה מתחדשת ראשונה מסוגה

מעבדת חשמל ואנרגיה מתחדשת ראשונה מסוגה נתרמה לטכניון על ידי SolarEdge לזכרו של מייסד החברה, גיא סלע ז"ל
מערכת ice |  1
ציבי לנדאו (צילום טכניון יח"צ)
הטכניון ציין לאחרונה את פתיחתה של מעבדת חשמל ואנרגיה מתחדשת (PEARL), מעבדה ראשונה מסוגה המשלבת אנרגיה מתחדשת וכוח אלקטרוני במסגרת הלימודים בפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים.
המעבדה נתרמה על ידי SolarEdge ומוקדשת לזכרו של המייסד, יו"ר והמנכ"ל לשעבר, גיא סלע ז"ל, שהלך לעולמו בשנת 2019 והיה בוגר הטכניון וחלוץ בתחום טכנולוגיית אנרגיה חכמה.

מעבדת המחקר נועדה על מנת להכיר לסטודנטים לתארים מתקדמים את הפרקטיקות של טכנולוגיית האקלים. פרויקטים ותוכניות יקיפו את חקר היעילות הגוברת בתחום הפוטו-וולטאים, ניידות אלקטרונית ותחומים אחרים.
פרופסור אורי סיון, נשיא הטכניון מסר: "יש לנו חזון משותף עם SolarEdge וגיא סלע ז"ל – של קיימות ושל חיזוק הקשרים בין האקדמיה לתעשייה ואנחנו נמצאים כעת בתהליך של גיבוש תוכנית אסטרטגית מקיפה לקיימות. ה-PEARL של גיא סלע מהווה נדבך חשוב ביותר לטכניון, לפקולטה ולתחומי לימודי הנדסת חשמל ומחשבים שאנו מובילים".
ציבי לנדו, מנכ"ל SolarEdge אמר: "המורשת של גיא סלע ז"ל ממשיכה לחיות, לא רק באמצעות Solar Edge, אלא דרך הדורות הבאים של מהנדסים שממשיכים לפתח טכנולוגיה, על מנת לאפשר את קידום האנרגיה המתחדשת בכל מקום. אנו גאים מאוד לתרום לאפשרות המחקר בטכניון לזכרו של גיא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טכניון= טרפה
    יהודי גאה 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי צריך את כל הכפירה הזאת רק ללמוד תורה לסגור את הטכניון עשיו ולשלוח את כולם לישיבה
    סגור