קריירה ולימודים

בי קיור לייזר מפטרת את המנכ"ל - ארבעה חודשים אחרי המינוי

חברת בי קיור לייזר מודיעה על פיטוריו של המנכ"ל הטרי שלה, ד"ר רום אליעז, לאחר שנחשד בגניבה מהמשרדים, שימוש בכרטיסי אשראי של החברה וההזוי מכול - נעילת בעלת השליטה ומנהלת שירות הלקוחות בחדר 
מערכת ice |  3
רום אליעז (צילום לי שחר)
הבעיות של חברת בי קיור לייזר, אשר מייצרת מכשיר לטיפול בכאב, לא מפסיקות לבוא. לאחר שדווח כי תפרע חוב של מיליונים לבנק לאומי ולאחר התרסקות המנייה, החברה מפטרת את המנכ"ל ד"ר רום אליעז רק ארבעה חודשים לאחר מינוי. הסיבה? חשד לגניבה, שימוש אישי באשראי החברה ואפילו נעילת מנהלת שירות הלקוחות ובעלת השליטה בחדר.
על פי הודעת החברה, שפורסמה היום ב'כלכליסט', העסקתו של אליעז הופסקה על ידי הדירקטוריון היות ואינו מתאים לתפקיד וכי התקיים משבר אמון בן הצדדים. בפועל החשדות שמגיעים ממקורבים הם כי אליעז גנב פריטים מהמשרדים, דוגמת עציצים ופחי אשפה. יתרה מכך לכאורה עשה שימוש כרטיסי האשראי של החברה על מנת לבצע רכישות אישיות, דוגמת רכישה של סוכך וסדנת מנהלים שכל אחד מהם עלה כ-4,000 שקל.
ההאשמה החמורה ביותר היא כמובן הטענה כי אליעז נעל את בעלת השליטה בחברה, ציפורה שלוסר, שגם משמשת בתור מנהלת שירות לקוחות, בחדר במשרדים. 
אלו המקורבים לאליעז טוענים כי הוא ניסה לשחרר את אחיזת המשפחה מהחברה היות והיא מאורע בה בצורה מאד מעמיקה. בעל השליטה הוא היו"ר מיקי שלוסר עם קרוב ל74% ורעייתו ציפורה שמחזיקה ב-1.02%. יתרה מכך, מרבית ילדיהם וחתניהם של הזוג מועסקים בחברה בהיקפים שונים ובעמדות משמעותיות. 
בצל פיטוריו של אליעז לאחרונה עזבו בכירים נוספים את החברה, דוגמת שני סמנכ"לי כספים, שלושה דירקטורים וגם המנכ"ל הקודם מוטי נבון. החברה הונפקה באוגוסט 2021 לאחר שגייסה 108 מיליון שקל. מחיר המניה בזמנו על על 4.95 שקל אך מאז החברה התרסקה בכמעט 95% ומחיר המניה עומד על 28 אגורות בלבד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    לילך 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכירה אותו גנב לא מתבייש
    סגור
  • 2.
    נוכלים
    יוסי 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה של נוכלים שצריכים לשבת בכלא
    סגור
  • 1.
    איזו בושה (ל"ת)
    דן 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור