קריירה ולימודים

בכיר בחברה של טראמפ פוטר בגלל שחשף תלונה על שחיתות

וויל וילקרסון פוטר לאחר ששיתף מסמכים פנימיים, מתלונה שהגיש לרשות ניירות ערך לעיתון הוושינגטון פוסט
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
חברת התקשורת של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, פיטרה בכיר בחברה ביום חמישי האחרון, לאחר ששיתף מסמכים פנימיים מתלונה שהגיש לרשות ניירות ערך (SEC) לוושינגטון פוסט ושוחח עם העיתון. וויל וילקרסון, היה סגן נשיא בכיר לתפעול ב- Trump Media and Technology, שבבעלותה הרשת החברתית Truth Social והיה אחד העובדים הראשונים של החברה.
וילקרסון הגיש את התלונה ל-SEC באוגוסט, בטענה שהחברה הסתמכה על "מצגי שווא, תוך הפרה של חוקי ניירות ערך הפדרליים", בהצעה שלה להנפקה ציבורית באמצעות כלי השקעה המכונה "חברת רכישה למטרות מיוחדות". במאמר, תיאר וילקרסון גם סכסוכים בתוך Trump Media, כולל מתיחות עם המנכ"ל דווין נונס, שכחבר קונגרס רפובליקני, היה אחד מתומכיו הנאמנים ביותר של טראמפ.
וילקרסון אמר גם כי בכיר אחר פירט כיצד טראמפ לחץ עליו לתת מניות בחברה לאשתו, מלניה טראמפ. וילקרסון שיתף יומנים פנימיים, תזכירים, תמונות, סרטונים וחומר אחר הרלוונטי לחקירת ה-SEC עם העיתון כל החומרים סופקו בעבר לחוקרים ממשלתיים. טראמפ מדיה השעתה את וילקרסון לאחר שהמיאמי הראלד דיווח לראשונה על תלונת ה-SEC ב-6 באוקטובר וכינה אותה "הפרה בוטה" של הסכם הסודיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה