קריפטו

קים קרדשיאן תאלץ לשלם קנס של 1.26 מיליון דולר

הכוכבת הסכימה לשלם 1.26 מיליון דולר כדי להסדיר את האישומים הנוגעים לפוסט על חברת מטבעות קריפטוגרפיים ששיתפה באינסטגרם, מבלי לחשוף כמה שילמו לה כדי לעשות זאת

מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום מתוך פייסבוק)
כוכבת הריאליטי המפורסמת קים קרדשיאן חשפה גילוי נאות כי שולם לה 250,000 דולר, על מנת לפרסם פוסט על אסימוני קריפטו EMAX, כך מסרה היום (שני) הרשות ניירות ערך. הפוסט בסטורי שלה באינסטגרם, מיוני 2021, הכיל קישור המפנה את העוקבים שלה לאתר החברה. היא הייתה בין סלבריטאים רבים שפרסמו את האסימון.
הרשות מסרה, כי קרדשיאן הפרה את ההוראה נגד פרסום, של חוקי ניירות ערך הפדרליים. הפשרה שלה כללה 250,000 דולר עבור התשלום המקורי שניתן לה, בתוספת 10,000 דולר ריבית וקנס של מיליון דולר.  קרדשיאן הסכימה גם לא לקדם שום ניירות ערך של נכסי קריפטו במשך שלוש שנים.
"המקרה הזה הוא תזכורת שכאשר מפורסמים או משפיענים תומכים בהזדמנויות השקעה, כולל ניירות ערך של נכסי קריפטו, זה לא אומר שמוצרי השקעה אלה מתאימים לכל המשקיעים", אמר יו"ר הרשות לניירות ערך, גארי גנסלר. "המקרה של גב' קרדשיאן, משמש גם כתזכורת לסלבריטאים ואחרים שהחוק מחייב אותם לחשוף לציבור מתי וכמה משלמים להם כדי לקדם השקעה בניירות ערך", הוסיף גנסלר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה