קריירה ולימודים

עובדי מחלבות גד מתאגדים: ירוויחו כמו בשטראוס, תנובה וטרה?

הרקע להתאגדות הינה רצונם של העובדים להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם ולשפר את השכר והתנאים שלהם בדומה לשאר החברות המאוגדות במשק החלב: תנובה, שטראוס וטרה
מערכת ice | 
מחלבות (צילום freepik)
עובדי חברת מחלבות גד התאגדו בהסתדרות הלאומית. המחלבה שהוקמה בשנת 1980 בראשון לציון על ידי עזרא גד כהן, כהמשך לפעילות בתחום זה שהחלה על ידי סבו, עזרא כהן, בתחילת ה-120 בטורקיה, נמשכה עם עליית הסב לא"י, והתפתחה למחלבה בשוק לוינסקי בשם "מחלבת הכהנים", כעת היא תעבוד מול גוף העובדים המאוחד.
בשנת 2018 היו מכירות המחלבה 4.2% משוק החלב בישראל, והיא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם הכולל גבינות בלקניות, גבינות איטלקיות, גבינות שמנת בסגנון ניו יורקי, גבינות בסגנון צרפתי, יוגורטים משובחים, מעדני חלב נפלאים.

ביוני 2016 רכשה קרן גרין לנטרן 49% מהבעלות במחלבה לפי שווי של כ-300 מליון שקל. יתר 51 האחוזים נותרו בידי עזרא גד כהן, שהמשיך להיות מנכ"ל החברה. בהמשך הפך כהן להיות ליו"ר פעיל. הרקע להתאגדות הינה רצונם של העובדים להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם ולשפר את השכר והתנאים שלהם בדומה לשאר החברות המאוגדות במשק החלב: תנובה, שטראוס וטרה. 
מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי מחלבות גד יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה על מנת שמחלבות גד תמשיך להצליח ולהוביל בזכות העובדים שלה".
איתמר שרוני מנכ"ל הנהלה בהסתדרות הלאומית: "בחירתם של עובדי מחלבות גד בהסתדרות הלאומית הינה עוד הוכחה כי הלאומית מהווה היום קטר בעולם ההתאגדויות וקידום זכויות העובדים בישראל. אצלנו משאירים את הפוליטיקה מחוץ למקומות העבודה ומתעסקים בשעה מורכבת זו בקידום המשק והכלכלה. 
אנו מברכים את עובדי מחלבות גד על הצטרפותם להסתדרות הלאומית, ומתחייבים לפעול לרווחתם לקידום התנאים והשכר של העובדים. בשעות האחרונות פנינו למנכ"ל החברה והודענו על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען עובדי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה