רכב

הרצליה ירוקה: העירייה במכרז חדש לעמדות טעינה לרכבים חשמליים

בהרצליה מרכזים מאמצים להדביק את הפער, למלא את החלל ובד בבד להמשיך לדהור לעתיד אקלימי בריא וידידותי יותר. מכרז חדש יצא לדרך על ידי החברה לפיתוח הרצליה, לקבלת הצעות לביצוע תכנון, אספקה, הקמה, הפעלה מסירה ואחזקה של עמדות טעינה לרכב חשמלי
מערכת ice | 
חיבור רכב חשמלי מדגם שברולט בולט לטעינה (צילום Green Energy Futures / flickr)
על רקע המחסור הניכר בעמדות הטענה לרכבים חשמליים ברחבי הארץ, יצאה החברה הכלכלית הרצליה למכרז חדש להפעלת עמדות הטענה חדשות בנוסף לעשרות העמדות הקיימות ברחבי העיר.
בעוד ברחבי הארץ הולך וגדל הצורך בעוד ועוד עמדות הטענה לרכבים חשמליים – בהרצליה מרכזים מאמצים להדביק את הפער, למלא את החלל ובד בבד להמשיך לדהור לעתיד אקלימי בריא וידידותי יותר. מכרז חדש יצא לדרך על ידי החברה לפיתוח הרצליה, לקבלת הצעות לביצוע תכנון, אספקה, הקמה, הפעלה מסירה ואחזקה של עמדות טעינה לרכב חשמלי. העמדות אמורות לקום ברחובות ובחניונים ציבוריים בכל רחבי העיר.
כבר כיום יש ברחבי העיר 48 עמדות של הטענה לכלי רכב חשמליים, חלקן עמדות פעילות העומדות לרשות הציבור הרחב וחלקן בהקמה. עד כה הוקמו עמדות להטענה איטית. בקרוב תוקמנה עמדות נוספות להטענה מהירה, בהתאם למכרז נוסף שאמור לצאת לדרך.
מנכ"ל עיריית הרצליה, עו"ד אהוד לזר, מסר כי "העתיד כבר כאן. בשעה שהעולם כולו מדבר על קיימות ועל הצורך החיוני לתת את הדעת לעתיד ירוק, בהרצליה כבר מיישמים זאת בפועל. המגמה שלנו היא להביא להכפלה ושילוש של מספר העמדות הקיימות וכתוצאה מכך לעלייה ניכרת במספרם של כלי הרכב החשמליים שינועו בכבישי העיר ויהיו ידידותיים יותר לסביבה ולאיכותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה