רכב

טייס ליום אחד: כמה עולה החוויה לשבת בקוקפיט?

להפוך לטייס הוא חלום עבור רבים. למי שלא יצא להגשים את החלום, כמה עולה להיות טייס ליום אחד, והאם זה אפשרי?
מערכת ice |  1
תא טייס (צילום pexels)
למי שתמיד חלם להטיס מטוס, יש אפשרויות זמינות לחוות איך זה להיות טייס ליום אחד, גם בלי רישיון טיס. 
אם אתם מעוניינים לחוות איך זה להיות טייס ליום אחד, חברות מסוימות מציעות שיעורי טיסות היכרות. חוויות אלו נמשכות בדרך כלל בין חצי שעה לשעתיים ויכולות לעלות בין 800 ל-1500 שקל. במהלך הטיסה מדריך טיסה מוסמך יעניק לכם הדרכה בסיסית ויאפשר לכם להשתלט על המטוס בפיקוחו.
במקרה שתרצו לטוס ולחגוג במטוס, ולא להטיס אותו, השכרת מטוס קטן וחד-מנועי יכולה לעלות בין 800 ל-1200 ש"ח לשעה, בעוד שמטוסים גדולים ויוקרתיים יותר יכולים לעלות למעלה מ-5000 שקל לשעה. יש לזכור שעלויות אלו בדרך כלל אינן כוללות דלק, דמי נחיתה או ביטוח, שיכולים להצטבר ליותר.

בסך הכל, בעוד ששכרת מטוס פרטי ליום אחד עשויה להיות יקרה, זו יכולה להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת עבור אלה שמתלהבים מתעופה. אולם יש לשקול היטב את העלויות והאפשרויות הזמינות לפני קבלת החלטות כלשהן.
מטוס פרטי
וכמה יעלה לכם לטוס לחופשה לבדכם במטוס, רק עם המשפחה או החברים הקרובים? תלוי כמובן ביעד. יעדים קרובים כמו קפריסין ויוון יעלו סביב ה-45 אלף שקל. יעדים מעט יותר רחוקים כמו רומא יעלו כ-90 אלף, ואבו דאבי כ-110 אלף שקל. אם תתרחקו יותר לעבר פריז, לונדון או אמסטרדם, זה יעלה כבר סביב ה-150 אלף שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טייס ליום אחד - איך זה התחיל?
    סקייטריפ 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טייס ליום אחד היא טיסה אשר בשפה המקצועית נקראת 'טיסת היכרות'. הטיסה הזאת היא למעשה השיעור הראשון בקורס הטיס האזרחי (והיחיד שאפשר לבצע ללא רישום פורמאלי לקורס) ונועדה לאפשר למי שרוצה להיות טייס, אבל מעולם לא הטיס מטוס, לבדוק את זה בכלל "בשבילו". עם הזמן הפכה הטיסה הזאת למתנה פופולרית, הניתנת בדרך כלל בימי הולדת, ורבים הם המופתעים שמגיעים לשדה התעופה הרצליה ולא חושדים שהם עומדים להטיס מטוס (ביחד עם מדריך טיסה מיומן כמובן). לראות את ההבעות על פניהם כשהם מתבשרים זאת חוויה בפני עצמה :)
    סגור