רכב

מהפכה על הכביש: התחבורה הציבורית בעיר הזו תופסק ב-20.3.2023

משרד התחבורה קבע כי שירות המיניבוסים "תיק תק" יסיים את פעילותו בחיפה בתאריך ה-20 במרץ 2023. זאת, לאחר שהשרות לא עמד ביעדי הפיילוט שנקבעו לו על ידי משרד התחבורה. מספרי הנוסעים הנמוכים בשירות "תיק תק" בעיר חיפה נמוכים מאוד לעומת ההערכות המוקדמות
מערכת ice |  4
תחבורה ציבורית
בעקבות אי עמידה ביעדי הפיילוט, הוחלט על ידי משרד התחבורה כי שירות המיניבוסים "תיק תק" יסיים את פעילותו בחיפה בתאריך ה-20 במרץ 2023. זאת, לאחר שהשרות לא עמד ביעדי הפיילוט שנקבעו לו על ידי משרד התחבורה.
חיפה מגיעה לסיום הפעילות של השירות אחרי שכבר הופסק בעוד עיר. יצוין כי ב-31 בדצמבר 2022  הופסק שירות "תיק תק" בעיר ירושלים, לאחר שמשרד התחבורה החליט שלא להאריך את השירות הניסיוני בתנאי הסבסוד הגבוהים שנדרשו לצורך הפעלת השירות.

מנתוני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה עולה כי מספרי הנוסעים הנמוכים בשירות "תיק תק" בעיר חיפה נמוכים מאוד לעומת ההערכות המוקדמות ובשלב זה לפחות הם מאוד רחוקים מלעמוד ביעדים שנקבעו לחברת אגד על ידי משרד התחבורה. זאת, לצד רמת סבסוד גבוהה של עשרות אחוזים לנוסע ולכן מדובר במהלך לא משתלם.
לאחר שלא הוצג מתווה שיבטיח עמידה ביעדי השירות ללא הרחבת הסבסוד, הוחלט במשרד התחבורה שלא להאריך את הפיילוט ולהשתמש במשאבים שהוקצו לו לשיפור השירות בתחבורה הציבורית בערוצים אחרים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משרד התחבולה
    מנדרינה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילכו לעזעזל הם וכל התחבורה הציבורית שלהם אוטובסים מילא לא מגיעים בזמן אף פעם מבקרים משפילים נוסעים שלא היה להם איפה לתקף את הרב קו שלהם. אוטובוסים צפופים,העיקר מעלים את מחירי הנסיעה.
    סגור
  • 2.
    תחבורה ציבורית לא אמורה להיות משתלמת היא אמורה לשרת את (ל"ת)
    מישהי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    הפיילוט נכשל, אבל מה קשורה הכותרת הדבילית??!!
    יפה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    22 0
    רמת העיתונאים.....
    סגור
  • מה לא עושים בשביל דרמה (ל"ת)
    אריק 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור