רכב

יבואנית לנד רובר ויגואר חוגגת: סיכום השנה של חברת המזרח

יבואנית מותגי היוקרה לנד רובר ויגואר, ערכה ערב סיכום שנה לחברי מועדון הלקוחות שלה בסינמה סיטי גלילות
מערכת ice | 
רכב יגואר חשמלי (צילום יחצ יגואר)
רגע לפני תחילת השנה האזרחית החדשה וחגיגות הסילבסטר, חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה לנד רובר ויגואר, ערכה ערב סיכום שנה לחברי מועדון הלקוחות שלה בסינמה סיטי גלילות. גלית עיני, מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, וארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה, אירחו בסינמה סיטי את חברי מועדון הלקוחות של יגואר ולנד רובר. בין הנוכחים באירוע היו בעלי חברת המזרח, דוד ודני עיני, והבעלים של הסינמה סיטי, אייל אדרי.
חברי מועדון הלקוחות נהנו מהקרנת הבכורה של הסרט "ויטני – I Wanna Dance with Somebody" המגולל את סיפורה של וויטני יוסטון, מגדולות זמרות ה-R&B בכל הזמנים, ועוקב אחר המסע שלה מהתחתית עד להפיכתה לכוכבת על מוזיקלית. לפני תחילת הסרט, סקר ארז טרופן את השנה החולפת והמוצלחת של יגואר במרוצי הפורמולה E לרכבים חשמליים.
קבוצת יגואר ניצחה בארבעה מרוצים וסיימה במקום הרביעי בתחרות הקבוצות, כאשר הנהג המוביל שלה מיטש אוונס סיים במקום השני בתחרות הנהגים. "לבחור ביגואר, זה להיות נאמן לעצמך במסע של החיים. זה להביא את עצמך לידי ביטוי. להיות מקורי. להיות חדשני. להיות נועז. יגואר משתמשת במכוניות המירוץ שלה כפלטפורמה לפיתוח טכנולוגיות חדישות, של טעינה מהירה, של ניהול סוללה ושל צריכת אנרגיה, שאת כולן נראה במכוניות יגואר של השנים הבאות", ציין טרופן באירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה