רכב

טסלה סגרה את המפעל הכי חשוב שלה, זו הסיבה

השהיית פעילות המפעל מגיעה על רקע גל גובר של קורונה, לאחר שסין הקלה את מדיניות האפס-קוביד שלה מוקדם יותר החודש, מהלך פתאומי, שהתקבל בברכה על ידי עסקים והציבור, אך משבש מאוד את הפעילות העסקית בטווח הקצר
מערכת ice | 
טסלה (צילום shutterstock/ JOCA_PH)
טסלה השעתה את הייצור במפעל שלה בשנחאי היום (שבת), על פי הודעה פנימית ושני אנשים בעלי ידע בנושא, מה שהקדים תוכנית קודמת להשהות את רוב העבודה במפעל בשבוע האחרון של דצמבר. יצרנית הרכב האמריקאית ביטלה את משמרת הבוקר ואמרה לכל העובדים במרכז הייצור הכי גדול שלה שהם יכולים להתחיל את ההפסקה שלהם. החברה לא מסרה סיבה.
רויטרס דיווחה מוקדם יותר החודש, כי ענקית המכוניות החשמליות תכננה להשעות את ייצור דגם Y במפעל מה-25 בדצמבר עד ה-1 בינואר. ההשעיה מגיעה על רקע גל גובר של קורונה, לאחר שסין הקלה את מדיניות האפס-קוביד שלה מוקדם יותר החודש, מהלך פתאומי, שהתקבל בברכה על ידי עסקים והציבור, אך משבש מאוד את הפעילות העסקית בטווח הקצר. על פי העדויות, גם העובדים בטסלה והספקים שלה חלו כחלק מהגל הזה, מה שהציב אתגרים לפעילות בשבוע האחרון.
השעיית הרכבה של דגם Y של המפעל בסוף החודש, תהיה חלק מקיצוץ בייצור המתוכנן של כ-30% בחודש עבור הדגם, שהוא הנמכר ביותר של טסלה במפעל שנחאי, כך דיווחה רויטרס. מפעל שנחאי, מרכז הייצור החשוב ביותר של חברת הרכב החשמלי של אילון מאסק, שמר על פעילות רגילה במהלך השבוע האחרון של דצמבר אשתקד. לא היה נהוג שהמפעל ייסגר לחופשת סוף שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה