רכב

בעקבות מרוץ אופניים: כבישי ת"א נחסמים ביום העמוס בשבוע

בעקבות הזנקתו של מרוץ האופניים "סובב טורקי" הבוקר, כבישי איילון נחסמים עד השעה 14:00, החל מאזור מחלף  געש ועד מחלף וולפסון
מערכת ice | 
סובב טורקי (צילום עיריית תל אביב)
כפי שדווח הבוקר, מרוץ האופניים "סובב טורקי" יצא לדרך ב-6:30 בבוקר וצפוי להסתיים בשעה 13:00 בצהריים. בהתאם לכך נערכה עיריית תל אביב עם חסימת כבישים עיקריים ברחבי העיר, כבר החל מהשעה 4:30 בבוקר של יום שישי, באמצע של חול המועד בחג סוכות.
יחד עם זאת, החסימה היא נרחבת יותר מרק אזור תל אביב ומתחילה כבר בכביש החוף מאזור מחלף געש לכיוון צפון, במחלף מעפילים, מחלף שבעת הכוכבים בהרצליה, אזור גלילות, קק"ל, השלום וההלכה. 
יתרה מכך, נתיבי איילון נחסמו גם במחלף רוקח לכיוון איילון צפון ודרום וגם להיפך לא ניתן לגשת לשדרות רוקח והאוניברסיטה מכבישים אלו. כמו כן, נחסמה הגישה למרכז הירידים דרך נתיבים אלו וישנה חסימה נוספת בכבישים לכיוון איילון דרום, המובילים אל צומת הולץ-חיל השיריון, וולפסון וצומת חולון. 
המרוץ החל את דרכו מגני יהושוע לכיוון שדרות רוקח, וימשיך את דרכו לכיוון מחלף וולפסון. כאמור המרוץ עתיד להסתיים בשעה 13:00 בצהריים ובהתאם לכך החסימות ישתחררו לקראת השעה 14:00. בהתאם לכך הרשויות ממליצות לנסות ולא להגיע היום לכיוון תל אביב, מדרום ומצפון. 
זו לא הפעם הראשונה השבוע שהתרחשו חסימות משמעותיות בנתיבי איילון. ביום רביעי האחרון נתיבי איילון לכיוון צפון נחסמו הרמטית באזור מחלף השלום וזאת במטרה לבצע ניסיון איתור מקורו של הבולען שנפער לפני זמן מה במקום. דבר דומה התרחש בשבוע שלפני כן, גם היות והתעורר חשש נוסף לקיומם של בולענים נוספים באזור בעקבות עבודות הבנייה במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה