רכב
בשורה למיליוני נהגים בישראל: הסוף לפקקים בכביש שאתם נוסעים בו
בהיקף של יותר מ-500 מיליון שקלים: משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל מקדמים את עוקף אל־ערוב–בני נעים בכביש 60
משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, הודיע היום על קידום עוקף אל־ערוב–בני נעים בכביש 60. הפרויקט כולל הרחבת קטע הכביש שבין הכניסה לבני נעים ועד ההתחברות לעוקף אל־ערוב לכביש דו־מסלולי דו־נתיבי.
הפרויקט נועד לשפר את רמת הבטיחות והשירות בכביש 60, אחד מצירי האורך המרכזיים במדינה, ולתת מענה לעומסי התנועה הגוברים באזור. הרחבת הכביש תאפשר הפרדה בין כיווני הנסיעה, זרימת תנועה רציפה יותר ושיפור משמעותי בבטיחות משתמשי הדרך. האומדן התקציבי הכולל מוערך בכ-500 מיליון שקלים, ועכשיו עם קבלת התקציב, ניתן יהיה לצאת למכרז שלאחריו, משך הביצוע המתוכנן עומד על כ-43.5 חודשים.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳) מירי רגב: ״כביש 60 הוא עורק תחבורה מרכזי שמחבר יישובים, אזורי תעסוקה וצירי רוחב חשובים, והרחבתו במקטע עוקף אל־ערוב–בני נעים היא צעד חיוני לשיפור הבטיחות והזרימה בציר זה. ההשקעה המשמעותית, שאושרה בשיתוף פעולה שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’, מאפשרת לקדם פרויקט מציל חיים שמצמצם עומסים, מחזק את החיבוריות בין אזורי הארץ ובמיוחד ביהודה ושומרון, ומבטא מדיניות אחראית של פיתוח תשתיות תחבורה מתקדמות בכל רחבי המדינה.״
מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: ״הפרויקט נותן מענה תחבורתי והנדסי לציר שסובל מעומסים ומסיכונים בטיחותיים, ויאפשר הפרדה בין כיווני הנסיעה, שיפור רציפות התנועה והעלאת רמת השירות למשתמשי הדרך. עם השלמת הליכי התקצוב ויציאה למכרז, נוכל לקדם ביצוע של פרויקט משמעותי שיחזק את התשתית התחבורתית בכביש 60 וישרת את תושבי האזור ואת כלל משתמשי הדרך לאורך שנים.״
עוד ב-
מנכ״ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ: "הרחבת כביש 60 במקטע עוקף אל־ערוב–בני נעים היא מהלך תשתיתי חשוב שמטרתו לשפר את הבטיחות, את רמת השירות ואת רציפות התנועה בציר מרכזי ומשמעותי. אנו פועלים, יחד עם משרד התחבורה, לקדם פרויקטים שמעניקים מענה לצורכי התחבורה של היום ולצמיחה העתידית של האזור, תוך הקפדה על תכנון מתקדם וביצוע איכותי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



