רכב

לאחר שמסרה 363 כלי רכב בפברואר: זו החשמלית שכבשה את ישראל

בחודש פברואר החולף, יבואנית ZEEKR מסרה לא פחות מ-363 כלי רכב, נתון שמציב את המותג בראש טבלת המסירות, חודש וחצי בלבד מאז הושק בישראל לראשונה
מערכת ice |  3
פריסת עמדות טעינה ברחבי ישראל (צילום freepik, unsplash)
מותג הפרמיום-טק ZEEKR מבית GEELY Holdings הצליח לבצע דריסת רגל משמעותית בישראל, בזמן הקצר בו הוא קיים. בסך הכל חודש וחצי מאז הושק לראשונה בישראל, וכעת הוא רושם שיא מכובד שמצביע על כך.
לפי נתוני איגוד יבואני הרכב בישראל, בחודש פברואר החולף, שהיה חודש המסירות המלא הראשון של המותג בישראל, מסרה גיאו מוביליטי, יבואנית ZEEKR, לא פחות מ-363 כלי רכב, נתון שמציב את המותג בראש טבלת המסירות - יותר מכל מותג פרמיום אחר. 
המסירות מתייחסות, כאמור, לשני הדגמים של ZEEKR שקיבלו עד כה תקינה אירופית ומשווקים בישראל, מתוך ארבע דגמים שייצרה החברה עד כה, דגם ה- X שהוא SUV אורבני המגיע בשתי רמות גימור וה-ZEEKR 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב "Shooting Brake" ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור. שני הדגמים משופעים במערכות הטכנולוגיות מתקדמות, סוללות עוצמתיות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מרשימים שעל פי החברה, מגיעים עד 620 ק"מ (לפי תקן WTLP) ב-LR 001. 

עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל, מסר: "אנו נרגשים לראות שהקהל הישראלי מזהה את הטכנולוגיה, האיכות וחווית הנהיגה שיש ל-ZEEKR להציע, ומודים על הבעת האמון. בשלב זה אנו עוסקים בבניית המותג, ועובדים לילות כימים על-מנת לעמוד בסטנדרט השירות הגבוה הנגזר מהיותנו מותג פרמיום, ומחויבים לכך."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רכב חלומי ברמה שלא הכרנו
    מיכאל 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכב חשמלי ראשון שקנינו אחרי שנים במותגים אחרים הרכב פשוט חוויה נסיעה שלא הכרנו ואיכות חומרים מהטובים שיצא לנו לראות באמת תמורה הכי טובה שיכולה להיות
    סגור
  • תמשיכו לקנות סיניים ונפגש עוד כמה שנים שיפשטו רגל ... (ל"ת)
    בעל יונדאי 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה שרות
    גדי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה רכב שרות פחות
    סגור