שיווק ופרסום

משה שגב מתרחב באזור הצפון: התפריט החדש שיציג בקריות

רשת שגב אקספרס ממשיכה להתרחב בצפון. אחרי ששיפצה את הסניף בקריון, המסעדה מודיעה גם על הרחבת התפריט שכעת יכלול גם מבחר מנות אסייתיות שמגיעות ממסעדת ניהון נו-בה של השף האהוב
מערכת ice | 
סושי ניהון נו בה (צילום יעל יצחקי)
לשף משה שגב מבחר רחב של מסעדות פופולריות, אך כעת תושבי הקריות ובפרט אלו בקריית ביאליק יוכלו ליהנות גם מתפריט הסושי של המסעדה המובילה של השף: ניהון נו-בה. רשת שגב אקספרס חושפת היום כי סניף הרשת בקריון ישיק תפריט חדש במסעדה המחודשת. כעת לצד המנות הקלסיות והמוכרות יככב גם תפריט עשיר של מנות יפניות על טהרת הדגים והאצות.
בין המנות החדשות יהיה ניתן למצוא רול סלמון כמהין ושיטאקי ב-69 שקל, רול זוקיני סלמון ב-52 שקל, מנת דג מוסר ים בקארי ב-99 שקל ואפילו צ'יזבורגר ב-77 שקל.
נזכיר כי לפני חודש נחשף כי השף נכנס לתחום קולינרי חדש - עולם ההמבורגרים. השף פתח את "שגב בורגר" - מטבח קונספט של המבורגרים כשרים הפועל במשלוחים בלבד בניצוחו של השף. המקום מציע המבורגרים טעימים במחירים נוחים, מבלי להסתבך עם אין סוף אופציות. ניתן להזמין דרך הוולט והמטרה היא להמשיך לגדול לרשת בפריסה ארצית.
 
משה שגב מסר בעת ההשקה: "SB פתוחה מהיום ומגיעה עד הבית. הקונספט החדש שלנו הוא בורגר אמריקאי באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הכי טוב שאפשר ותאמינו לי הכי טוב שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה