שיווק ופרסום

מירי בוהדנה בקמפיין מיליונים וחוצה עשורים עבור אפיליידי

חברת אפיליידי מודיעה כי תצא בקמפיין חדש תחת הכותרת "כשמדע ויופי נפגשים". בקמפיין יככבו מירי בוהדנה ורופאת העור הבכירה, ד"ר להבית אקרמן. הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
מערכת ice |  1
מירי בוהדנה לאפיליידי (צילום כפיר זיו)
אחרי שחברת אפיליידי הבין-לאומית השיקה את המוצר החדש שלה, השבוע היא מודיעה כי תצא בקמפיין חדש, תחת הכותרת "כשמדע ויופי נפגשים". בקמפיין יככבו מירי בוהדנה ורופאת העור הבכירה, ד"ר להבית אקרמן. הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
הקמפיין החדש יכלול סרטוני חסות בקשת 12, רשת 13, ערוץ 14 וערוץ 24. כמו כן, יוצבו שלטי חוצות ותושק פעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות, באתרים פופולריים ובקרב משפיענים. הקמפיין ישים דגש על השילוב בין סטארט-אפ ישראלי ובין מכשיר בייתי נייד להסקת שיער בשיטת לייזר.
כמו כן, הקמפיין ישלב הומור, מדע ויופי בכך שבוהדנה "תדלג" בזיכרונות בין העשורים השונים ותצטלם בלוקים נוסטלגיים שלה עצמה בשנות ה-80, ה-90 ושנות ה-2000.
גולן בן דוד, סמנכ"ל השיווק בין-לאומי של אפיליידי, מסר: "קמפיין אפיליידי הוא הראשון שצפוי לעלות לאקרנים בקטגוריית קמפיין להסרת שיער בלייזר. הינו מוכרחים לחשוב על דרך יצרתית להעביר מסר לצופים כי מדובר כאן בשילוב מנצח שבין אסתטיקה, ייעול זמנים מדע וטכנולוגיה. בשגרה אינטנסיבית חשוב שהמדע ייכנס למחוזות של אסתטיקה כדי להביא לקדמה פורצת דרך בחיים של אנשים. האפלייזר, מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער, יביא את קהל הצרכנים לאיכות חיים טובה יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    איזה כיף 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור