שיווק ופרסום
רשת בורגרים בקמפיין חדש: במה הושקעו 1.3 מיליון שקל?
תחת הסלוגן: 'רעבים? בורגרים!', הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה, בערוצי הספורט ובפעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות בהשקעה של כ-1.3 מיליון שקל
הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום Team Perach של איש הפרסום ניר פרח, יכלול סרטונים בערוצי הטלוויזיה 12, 13 ו- 14, חסויות בערוצי הספורט, ופעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות ובאתרים פופולריים, לצד פעילויות על רצפת המכירה בסניפי הרשת.
הקמפיין החדש של בורגרים שם דגש מרכזי על מארזי החגיגה של הרשת, המשמשים כפתרון לסיטואציות מגוונות, דוגמת: חברים המתכנסים לצפות במשחק כדורגל, ילדים המגיעים להתארח בבית, ישיבות מרובות משתתפים במקומות העבודה, ועוד אירועים מכל סוג ובכל סדר גודל. כמו כן יציג הקמפיין את מגוון הטעמים שמציעה בורגרים, וכמובן- ישים דגש על ערך הכשרות.,
עוד ב-
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "הקמפיין מחדד את הפתרון האולטימטיבי שמציעה רשת בורגרים- פתרון טעים, קל, מהיר ונוח לכל מפגש ואירוע קטן או גדול, מגוון טעמים עשיר, שפע מארזים צבעוניים ושמחים, והכל במשלוח מהיר, טעים וחם."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מחכה שבועת הפרסום תתפוצץרון 06/2023/24הגב לתגובה זו0 0חוסכים על משכורת עובדים, חוסכים על איכות המוצר, בשביל הגנבים מחברות הפרסוםסגור
-
1.חסכו עלויותנפילה 06/2023/18הגב לתגובה זו0 0כשרק יצא הדהים אותי, טעים קטן, רטבים, ציפס מש להיט. ואז שינו לחם, שינו ציפס, נהייה מתועס ופלסטיקיסגור
-
מעצבןנכון 06/2023/21הגב לתגובה זו0 0זה מעצבן שזה קורה,תאמת לא שמתי לב לגבי הלחם אבל הציפס היה הרבה יותר טוב פעם,נראה לי ופלים כאלה,מתכון מנצח לא מחליפיםסגור