שיווק ופרסום

משרד דניאלה רייבנבך מקבל תקציב פרסום של סטארט אפ ישראלי

תקציב יחסי הציבור והדוברות של חברת תוספי התזונה The A brand יטופל במשרד דניאלה רייבנבך תקשורת. החברה עוסקת במחקר ופיתוח של תוספי תזונה מעולם הביוטי והוולנס, ביניהם תוסף התזונה לשיער פיל איט
מערכת ice | 
דניאלה רייבנבך (צילום דקלה הוסטיק)
משרד יחסי הציבור 'דניאלה רייבנבך תקשורת', קיבל בימים אלו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של חברת תוספי התזונה The A brand, חברת סטארט אפ ישראלית אשר עוסקת במחקר ופיתוח של ויטמינים ותוספי תזונה מעולם הביוטי והוולנס.
חברת דה איי ברנד הישראלית הנמצאת בבעלותה של אשת העסקים אלכס נורטרופ, פרצה לתודעה באמצעות תוסף התזונה הנמכר ביותר בישראל לשיער – פיל איט. בעזרת צוות מומחים שכולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים מהטובים בארץ, "דה איי ברנד" מפתחים מוצרים 100% טבעיים ומכילים רכיבי פטנט אשר עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות והFDA. הפיתוח נעשה כאן בישראל, במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטיחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים.

"דה איי ברנד" מציעה מגוון תוספי תזונה פורצי דרך שמהווים פתרון לשלל בעיות והתמודדות עם אתגרים של שגרת חיים לחוצה ועמוסה: חשיפה מוגברת ללחצים, אקלים ייחודי, תזונה לקויה, הריון ולידה, מחסור בשעות שינה ועוד.
משרד דניאלה רייבנבך תקשורת נחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בתחום מוצרי הצריכה, קמעונאות, לייף סטייל ומסחר. בין הלקוחות המשרד: חטיבת המזון של חברת שסטוביץ, לוריאל ישראל, קבוצת קניוני עופר (מליסרון), קבוצת טיב טעם, קבוצת BBB, בן &גריס, רשת גולברי, רשת סאקרה, רשת H&O, קבוצת קפה גרג, רשת ג'ק קובה, קבוצת בריל, הרבלייף, קבוצת ברימאג,  ניין ווסט, רשת גלי, מותג התינוקות קרטרס, ריזרבד, מייבלין ניו יורק, קרסטס, לה-רוש פוזה, סרווה, חברת ישרקו, רשת SCOOP ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה