שיווק ופרסום

גינדי במבצע מטורף: הנחות משמעותיות לרכישת דירות בת"א, ב"ש וחיפה

חברת "גינדי החזקות" בשיתוף מועדון "חבר", מכריזה על פתיחתו של מבצע דיור ארצי לשיווק דירות בארבעה פרויקטים ברחבי הארץ: באר שבע, תל אביב, יהוד-מונוסון וחיפה, במסגרתו יינתנו הנחות משמעותיות על רכישת דירה, תנאי תשלום נוחים, תנאי מימון אטרקטיביים ויעוץ משכנתאות בחינם לרוכשים
מערכת ice | 
גינדי תל אביב (צילום גינדי החזקות)
חברת "גינדי החזקות" בשיתוף מועדון "חבר", מכריזה הבוקר (רביעי) על פתיחתו של מבצע דיור ארצי לשיווק דירות בארבעה פרויקטים ברחבי הארץ: באר שבע, תל אביב, יהוד-מונוסון וחיפה.
במסגרת המבצע של גינדי עם מועדון "חבר", יוצעו לעמיתים ובני משפחותיהם מחירים מיוחדים בהנחות של עד 10%, תנאי תשלום נוחים, תנאי מימון אטרקטיביים ויעוץ משכנתאות בחינם לרוכשים. המועדון יוצא לראשונה במבצע שכולל שיווק של 4 פרויקטים במקביל, כדי לספק מענה כולל לכלל העמיתים ובני משפחותיהם ולאפשר להם לרכוש דירה ולגור באזור בו הם מעוניינים. ההרשמה פתוחה עד לתאריך ה-26.6.23 ומוגבלת ל-500 נרשמים ראשונים לכל פרויקט.
ארבעת הפרויקטים שישתתפו במבצע: מתחם סי בוטיק בשכונת סיגליות החדשה בבאר שבע הנמצאת בכניסה המערבית לעיר. המתחם כולל 4 בניינים בני 8-9 קודמות והדירות המוצעות יהיו בעלות 3-5 חדרים. הפרויקט נמצא בשלבי ביצוע מתקדמים וצפוי להתאכלס עוד כשנה מהיום. 
מתחם המגורים היוקרתי "אפרהאוס תל אביב", בשכונת יד אליהו החדשה, הנמצא מערבית להיכל מנורה. הפרויקט כולל שני מגדלים שיתנשאו ל-32 קומות והדירות המוצעות למכירה הן דירות של 2-4 חדרים בקומות הגבוהות של הפרויקט (29-30).  הפרויקט נמצא בשלבי בניה מתקדמים ואכלוסו צפוי בעוד כשנתיים וחצי מהיום. 
מתחם גינדי "פינת סביון" ביהוד - מונוסון, בין הישוב היוקרתי סביון לגני יהודה. הפרויקט כולל 3 בניינים בני 11-13 קומות במגוון דירות של 3-5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. האכלוס הצפוי הינו בעוד כ-3.5 שנים מהיום.
מתחם אלמוג כרמל מערב בשכונת נווה דוד בחיפה. פרויקט יוקרתי הממוקם בסמוך לשכונת הנשיא בחיפה וכ-600 מטר בלבד מחוף הים - חוף הכרמל. המגדל הראשון המתנשא לגובה של 27 קומות אשר נבנה ע"י קבוצת אלמוג כדאי יציע לעמיתים דירות 5 חדרים מרווחות, אשר כולן משקיפות אל הים כבר מהקומות הראשונות. האכלוס הצפוי הוא בחודשים הקרובים. 
אסף אמסלם מנכ"ל "גינדי בליב" מקבוצת גינדי החזקות ציין: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מועדון "חבר". בעשור האחרון נמכרו ואוכלסו מעל 1,650 יח"ד לעמיתי מועדון "חבר" במספר מבצעי דיור מוצלחים ויש לנו את הזכות להמשיך ולהוכיח את עצמנו כל פעם מחדש. אנו מודים למועדון על האמון ושיתוף הפעולה ומאחלים בהצלחה לכלל הנרשמים. הפרויקטים המשתתפים במבצע נבחרו בקפדנות יתרה על מנת שנוכל לספק את התנאים והמחירים הטובים ביותר לעמיתי המועדון. כל אחד מהפרויקטים יציע איכות חיים גבוהה עם דירות בתכנון מודרני כך שנותר לכל עמית ועמיתה רק למצוא את הדירה המתאימה לצורכיהם". 
אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר", ציינה: "מדובר בבשורה של ממש לעמיתים שלנו, שהמועדון מעמיד לפניהם פרויקטים בתנאים ייחודיים להם בלא פחות מארבעה מוקדים עירוניים, תרבותיים, תעסוקתיים, צרכניים וחינוכיים גדולים ברחבי הארץ  – חיפה, יהוד–מונוסון, תל אביב ובאר שבע. המתכונת הנוכחית של מבצע הדיור גובשה הודות להקשבה לעמיתינו והושגה בזכות שיתוף הפעולה המניב שיזמנו עם קבוצת גינדי החזקות – מתוך כוונה להעניק לעמיתינו ולבני משפחותיהם הזדמנות כלכלית נהדרת לשפר את איכות החיים שלהם, בפרט על רקע השתנות המחירים בשוק הדיור בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה