שיווק ופרסום

מותג AXE חוזר ובגדול עם עיצוב וקמפיין חדשים: כך זה נראה

מותג הדיאודורנט המוביל AXE משיק קמפיין חדש בשיתוף עידן תלם, יוצר תוכן ויוטיובר שידוע בשמו אינדה גיים. תלם יוביל את הקמפיין החדש שיופיע על מסכי הטלוויזיה ובדיגיטל
מערכת ice | 
פרסומת לאקס (צילום באדיבות מקאן)
מותג הדיאודורנט המוביל AXE משיק היום (ראשון) קמפיין חדש בשיתוף עידן תלם, יוצר תוכן ויוטיובר שידוע בשמו אינדה גיים. תלם יוביל את הקמפיין החדש שיופיע על מסכי הטלוויזיה ובדיגיטל.
הפרסומת החדשה מבשרת על חזרתם של מוצרי האנטי פרספירנט של החבר, אך בעיצוב ונוסחה חדשים. בפרסומת מכניסים את הצופה לעולם משחק וירטואלי, שם תלם גובר על "מפלצת הזיעה" בעזרת מוצרי הסדרה, בצבעי שחור וכסף. את הקמפיין מובילה חברת מקאן.
מדובר בחלק מקמפיין רחב שכולל פרסום גם באתר ייעודי שהוקם לטובת פעילות בינה מלאכותית חדשנית. צרכני המותג יוזמנו להיכנס לאתר שהוקם ושם יוכלו לקבל תמונות בעיצוב חדש שדומה לזה שקיבלו המוצרים. התמונות הללו יופקו בעזרת בינה מלאכותית ויעוצבו בסגנון עולם הגיימינג הפופולרי.
לצד חזרתו של המותג בעיצוב חדש, בימים האחרונים נודע מוצרי חברת המקור של המותג, יוניליוור, יעלו לצד מוצרים נוספים של החברות המתחרות. למשל, מוצרים כמו קליק. לצד זאת, לאחרונה נודע כי החברה, לצד חברת אסם, יתרמו כ-900 אלף שקל לארגון "לתת" כחלק מהסדר פשרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה