שיווק ופרסום

פקטורי 54 בבשורה ענקית: השיקה את קולקציית האופנה החדשה

פקטורי 54 משיקה את קולקציית הגברים החדשה לאביב 2023. בהפקת אופנה מיוחדת מציג אנחל בונני את הלוקים שתרצו ללבוש בארוחות החג, בחופשת פסח ובעונת האירועים הקרובה
מערכת ice | 
אנחל בונני (צילום סיימון אלמלם)
פקטורי 54 משיקה את קולקציית הגברים החדשה לאביב 2023. בהפקת אופנה מיוחדת מציג אנחל בונני את הלוקים שתרצו ללבוש בארוחות החג, בחופשת פסח ובעונת האירועים הקרובה. ההפקה מציגה פריטים מתוך הקולקציות החדשות של בתי האופנה המובילים: DSQUARED2, DOLCE & GABBANA, SAINT LAURENT, VALENTINO, MONCLER,  ISABEL MARANT, OFF WHITE, AMIRI, PALM ANGELS, BOSS, LACOSTE. טווח מחירים: 489-11,900 שקל, כשהקולקציה החדשה מחכה כבר בחנויות ובאתר.
הפקת אופנה בהובלת הצלם והקריאייטיב דירקטור סיימון אלמלם. סדרת הצילומים, בכיכובו של השחקן והדוגמן אנחל בונני, התקיימה במנחת הטיסנים של ארסוף, הממוקם על הצוק היפהפה למרגלות היישוב והחוף. ההפקה מציגה את הלוקים שתרצו ללבוש בארוחות המשפחתיות, בנסיעות לחו"ל ובסבב החתונות שאליהן אישרתם הגעה.
ארוחת ליל הסדר מהווה הזדמנות להיכנס לאווירה חגיגית, וללכת על סגנון מוקפד ונקי, לוק מחויט אך לא מחייב. הבחירה המתבקשת היא חולצה לבנה מכופתרת, כמו זו של DSQUARED2, DOLCE & GABBANA או ZEGNA. 
מי שמחפש חליפה מחויטת עם וייב משוחרר, ייהנה מחליפת הפשתן הכחולה של DOLCE & GABBANA. את החליפה לבש אנחל עם טי-שירט לבנה וצחורה של IRO, כיאה לאווירת החג. אופציה נוספת למראה מחויט בקליל היא ללכת על בלייזר בעל גימורים מלוטשים, כמו הדגם מבית VALENTINO בכחול נייבי עם כפתורים מוזהבים. 
אנחל בונני (סיימון אלמלם)
בצילום מציג אנחל את הסטיילינג הנכון, עם חולצה לבנה מכופתרת של DOLCE & GABBANA, מכנסי ג'ינס בשטיפה משופשפת עם קיפולים בשוליים, וזוג נעלי מוקסין קלאסיים בגוון שחור בוהק – שניהם מבית SAINT LAURENT.
אמרתם חג - אמרתם חולצת פולו. תמיד מומלץ ללכת על הקלאסיקה, עם חולצות של בית האופנה האמריקאי POLO RALPH LAUREN או של בית האופנה הצרפתי LACOSTE, המוצעות בפלטת גוונים בהירה וחגיגית של לבן, שמנת, בז', תכלת ועוד.
אנחל בונני (סיימון אלמלם)
סדרת החליפות נפתחת עם חליפה בהירה בגוון בז' אביבי, בעיצוב בית האופנה האיטלקי DSQUARED2. זוהי חליפת כותנה משובחת המעוצבת בצללית סלים מחמיאה, והיא נלבשה מעל טי-שירט לבנה של BOSS, בשילוב סניקרס לבנות גבוהות מדגם צ'אק 70 המבוקש של CONVERSE.
בהמשך מדגים אנחל את העוצמה של חליפת טוקסידו שחורה קלאסית, גם היא בעיצוב DSQUARED2. החליפה האדג'ית כוללת בלייזר בעל סגירת שני כפתורים וצווארון משולשים בגימור משי, בשילוב מכנסיים בגזרת סלים. החליפה האלגנטית סוגננה עם חולצה מכופתרת לבנה של DSQUARED2, חגורת עור שחורה בעיצוב על-זמני מבית SAINT LAURENT שבמרכזה אבזם ממותג, ונעלי אוקספורד קלאסיות בעיצוב BOSS. 
עבור מי שרוצה ללכת לאקסטרים עם טוקסידו שלושה חלקים הכולל גם וסט - אנחל מציג סט יוקרתי בגוון כחול כהה בעיצוב בית האופנה האיטלקי DOLCE & GABBANA. חולצה מכופתרת לבנה, יחד עם פפיון, חותמים את הלוק בקלאס מלא טסטוסטרון. 
אנחל בונני (סיימון אלמלם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה