שיווק ופרסום

פקטורי 54 פותחת חנות ייעודית בהשקעה של כ-10 מיליון

רשת פקטורי 54 מודיעה על פתיחת חנות של ראלף לורן בקניון רמת אביב
מערכת ice |  1
ראלף לורן בקניון רמת אביב (צילום סטודיו פלד)
קבוצת פקטורי 54 (או מפעל 54 כפי שמכנה אותה הפשוטע) מודיעה היום כי חנות הדגל של פולו ראלף לורן תיפתח בקניון רמת אביב. החנות, מבית קבוצת אירני, עוצבה על ידי אדריכלי המותג בניו-יורק בהתאם לחנויות הדגל של המותג בבירות האופנה בעולם ומתפרסת על שטח של כ-400 מ"ר  בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

החנות מציגה לראשונה בישראל את הלייפסטייל של ראלף לורן ויימכרו בה קווי פולו, ראלף לורן פרפל, ולראשונה ראלף לורןHOME - קולקציית הבית של ראלף לורן. בהמשך לפתיחת החנות, במהלך שנת 2023 ייפתח בקניון רמת אביב קפה ראלף לורן.
החנות החדשה של פולו ראלף לורן עוצבה על ידי אדריכלי המותג בניו יורק בשיתוף עם צוות האדריכלים של קבוצת אירני. חנות הדגל מעוצבת בסגנון האייקוני של ראלף לורן, בדומה לחנות המותג האייקונית בשדרות מדיסון ניו יורק, תוך הקפדה על כל פרטי העיצוב והאדריכלות, ופרטי לייף סטייל מעולמות הרכיבה על סוסים וספורט הפולו. 
 
החנות מחולקת לחדרי קולקציות, כשבכל אזור מוצג סיפור שונה המתאים לקולקציות הנשים, הגברים והילדים. הריהוט מבית ראלף לורן מעוצב כיצירות אמנות ייחודיות, המתמזגות בחלל ויוצרות איזון והרמוניה מושלמים בין עיצוב החנות לבין פריטי הקולקציה. 
קולקצית סתיו-חורף 2022 של ראלף לורן מציגה את המראה הקלאסי והעל-זמני, לצד סיפורים חדשים עם השראות מתרבויות שונות ביבשת אמריקה. העונה מושק קו התיקים החדש Polo ID ובהמשך העונה תגיע קולקציית הקו הסגול של ראלף לורן לנשים ולגברים.קולקציית הילדים של בית האופנה האמריקאי מציע גם פריטים קלאסיים לילדים, חולצות פולו, מכנסי צ׳ינו ושמלות חגיגיות, לצד מגוון רחב של מכנסי טרנינג וחולצות טי שירט מכותנה בצבעי וברוח המותג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר יש שם (ל"ת)
    יוני 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור