שיווק ופרסום

קסטרו בהודעה מפוצצת: זו הפרזנטורית החדשה של הרשת

אחרי שהצליחה להטריף את הצרכנים הישראלים עם מבצע הענק, רשת האופנה 'קסטרו' חשפה את אודיה, הזמרת הצעירה המצליחה, כפנים החדשות של המותג, המנכ"ל רון רוטר: "נכנסת אל הלב שלנו ובגדול"
מערכת ice |  7
קסטרו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, pixabay)
אחרי שגרמה לטירוף מוחלט בקרב הצרכנים הישראלים, ובסופו של דבר הודיעה שכל הסחורה באתר נמכרה, והחברה סיימה את מבצע הענק וחשפה את הקולקציה החדשה שהגיעה לחנויות השונות ברחבי הארץ ואמש (שני) ענקית האופנה שטרפה את הקלפים בשוק האופנה הישראלי עם מבצע הענק שלה, בדרך למהלך שיווקי משמעותי נוסף, חשפה את הפרזנטורית החדשה של המותג הישראלי, אודיה אזולאי כל זאת בצורה עצמאית לאחר ההחלטה להיפרד ממשרד הפרסום מקאן אחרי 3 שנות פעילות משותפת.
מסיבת השקה להכרזתה והצטרפותה של הזמרת והיוצרת העולה אודיה, שתוביל את הקמפיינים לקולקציות האופנה החדשות בשנה הקרובה, מסיבת ההשקה להכרזה על אודיה כפרזנטורית של קסטרו נערכה בוילה דלאל בנווה צדק.

רון רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר: "אנו שמחים וגאים לצרף לבית האופנה קסטרו את אודיה, אחת ההבטחות הגדולות ביותר בישראל. היא זמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי. אודיה נכנסה גם אל הלב שלנו, ובגדול". בקרוב אודיה תוביל את הקמפיינים החדשים של קסטרו להשקת קולקציות האופנה החדשה לאביב קיץ 2023, ותהווה עבורנו סמל ליצירה ישראלית מלאת תשוקה ואהבה"
אודיה (אזולאי), בת ה-21, נקראת בשם הבמה אודיה, זמרת, יוצרת, מוסיקאית, הכותבת  ומלחינה רבים משיריה לצד ביצועים מצליחים רבים. אודיה פרצה את דרכה בשנת 2020 עם חשיפת הסינגל "אור" וכבשה את המקום הראשון בספוטיפיי, עם למעלה מ 4 מיליון צפיות ביוטיוב, והיה בצמרת מצעד האפל מיוזיק. מאז במהלך השנתיים האחרונות אודיה יצאה בפרץ של יצירה מוסיקלית, ומופיעה בהופעות ענק בקיסריה והיכל נוקיה. אודיה נחשבת לאחת מהיוצרות הצעירות הפורצות והמצליחות ביותר כיום.


תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעניין לי...
    אורחת 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואי איך טיילור והיא דומות...כמו תאומות. למה קוראים לה הזמרת הדתייה?
    סגור
  • 5.
    עד מתי פרזנטיות כוסיות
    מאיה 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא להביא דוגמניות 42+ שנראה באמת איך נראה.... נמאס כהר
    סגור
  • 4.
    מה עשתה לשפתיים שלה???? (ל"ת)
    ליטל 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    זהו נגמרו מודלים?!
    שילה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרשתות האופנה פוזלות לאמנים..אין ספק גזירת קופון מעולה..,ומניחה שמעו יכאב לשמוע לחלקם(שהידיעה ידועה..)שזמרת היא לא..אם כל עיבודים שעושים עליה..כמו לרוב הזמרים..כנראה ככה מצליחים כיום חחח
    סגור
  • 2.
    אם הבגדים היו עם טעם, גם בלי פרזנטורים, הייתם מוכרים. ל (ל"ת)
    אני 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    אין על קסטרו והפרזנטורית הכי לוהטת שיש ? (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זמרת היא לא.. (ל"ת)
    דורון 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור