שיווק ופרסום

קמפיין חדש: מוצרי החשמל הלבנים של גרונדיג חוזרים לישראל

מותג מוצרי החשמל "גרונדיג" חוזר לישראל ועולה בקמפיין השקה בהשקעה של 3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין
מערכת ice | 
גרונדיג (צילום יחצ)
מוצרי החשמל הלבנים של גרונדיג (GRUNDIG) חוזרים לישראל. אחרי שבשנות ה-90' הטלוויזיות של המותג נמכרו כאן בהצלחה רבה ואחריהן מוצרי חשמל קטנים - כעת מגיע המותג לישראל עם מוצרי חשמל ביתיים גדולים כגון מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, כיריים, תנורי בילט-אין, וקולטי אדים.
קמפיין ההשקה יעלה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ובשיתוף עם היבואנית הרשמית - ראלקו מוצרי צריכה, בטלוויזיה ובדיגיטל. הקמפיין מעביר את המסרים המרכזיים של המותג סביב נושא הקיימות תחת הסלוגן: קיימות לעתיד טוב יותר - זה מתחיל בבית וגרונדיג מעוצב במיוחד לאלו המחויבים לקיימות.

אג'נדת המותג תומכת בנושאים שקשורים באיכות הסביבה ובייחוד לנושאי מיחזור ומניעת בזבוז מזון. הקמפיין החדש מזכיר כמה ממוצרי המותג שמשלבים טכנולוגיות ירוקות כמו מכונת כביסה עם תוף שמיוצר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ותנור שמונע קצוות שרופים של האוכל - לצמצום בזבוז מזון.  
ההשקעה בהחדרת גרונדיג לשוק הישראלי נאמדת בעשרות מיליוני שקלים כשההתמקדות תהיה בעיקר במוצרי מוצרי חשמל ביתיים אינטגרליים, כגון: מקררים, מדיחי כלים, תנורי אפייה, כיריים, קולטי אדים, כמו כן, גם מכונות ומייבשי כביסה, 
בראלקו, יבואנית גרונדיג לישראל, מעדכנים כי ניכרת התעניינות וציפייה למוצרי גרונדיג בקרב הצרכנים בישראל וכי בכוחו של גרונדיג לאתגר את השוק ולהתמקם בין מותגי החשמל המובילים בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה