שיווק ופרסום

קמפיין ראשון לבאמבל : פרסומת חדשה מעודדת נשים לזום דייטים

bumble יישמון היכרויות המעודדת נשים לזום את ההתקשרות הראשונית, משיק קמפיין פרסומי חדש במרכזו אישה ה"לוקחת שליטה על מסע ההכרות" 
מערכת ice | 
אפליקציית באמבל (צילום באמבל)
bumble, אפליקציית ההיכרויות שבה נשים עושות את הצעד הראשון, משיקה קמפיין חדש וראשון בישראל תחת הכותרת: ״זאת הדרך שלך, תתאהבי בה״.
ההסרטון הדיגיטלי, שנוצר בשיתוף פעולה עם סוכנות הקריאייטיב הישראלית שהוקמה על ידי נשים DMWA בראשות מיטל ויינברג אדר,  מתמקד בציפיות ההיכרויות דרך עיניה של אישה הלוקחת שליטה על מסע ההיכרות שלה כמקור לגילוי וחקירה עצמית, כאשר הסרטון עוקב אחרי בחורה שיוזמת את ההיכרות , משלמת על הבירה במהלך הדייט ואוספת את הגבר באמצעות האופנוע שלה. הקמפיין הדיגיטלי ישודר ברשתות החברתיות וילווה עם שלטי חוצות של Bumble ברחבי תל אביב, ירושלים, ראשון לציון, הרצליה וחיפה.
על רקע הקמפיין פרסמו בחברה ממצאים מתוך מחקר שהתבצע באמצעות אפליקציית ההיכרויות, לפיו "רווקים מרגישים בטוחים יותר לגבי מה שהם מחפשים בבן או בת זוג, אבל הם לא מגבילים את עצמם ל"מטרות" היכרויות שנקבעו מראש".  למעשה, המחקר של באמבל מצא שיותר מ-1 מכל 3 אנשים (43%) יתארו את הגישה שלהם לדייט כחקרנית. (המחקר בוצע על ידי Bumble באמצעות נתונים פנימיים וסקרים עם מדגם של יותר מ-8,500 משתמשי Bumble ברחבי העולם).
 
נעמי ווקלנד, סמנכ"לית bumble אירופה, המזרח התיכון ואפריקה אמרה לרגל ההשקה: "אין דרך אחת נכונה בכל הנוגע לדייטים. לעתים קרובות, רק בדיעבד אנו מבינים כמה גילינו על עצמנו בתהליך ההיכרויות וכיצד הדייטים, הטובים והרעים כאחד, היו חלק מההבנה של מה שאנחנו רוצים. אנו רואים שהמגיפה אילצה אנשים לחשיבה מחדש וכיום הם ניגשים לדייטים בצורה שונה, חקרנית יותר ופחות נוקשה".
 
מיטל וינברג אדר בעלים ומנכ"ל DMWA, התייחס גם היא לאופן הקמפיין: " כמשרד נשי בעיקרו, ומעל הכל ברוחו, אנחנו מתרגשות להיות שותפות בהפצת הבשורה ששמה את גורלה של אישה בחיפושיה אחר אהבה בידיה ומעודדת אותה ללמוד ולהנות מהדרך. "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה