רכילות עסקית

גאווה ישראלית: לה פמיליה כובשת יעד נוסף באירופה

סדרת לה פמיליה, קומדיית מצבים המגוללת את סיפורה של משפחה ישראלית ממוצעת, יוצאת לעולם הגדול: חברת ההפקה ההונגרית Scripted Productions, רכשה אופציה להפקת עיבוד מקומית
מערכת ice | 
לה פמיליה (צילום טל שחר)
פורמט הסדרה "לה פמיליה" צובר עניין בעולם, כאשר חברת ההפקה ההונגרית Scripted Productions, רכשה אופציה להפקת עיבוד מקומית, כך הודיעה ארמוזה פורמטס, מפיצת הסדרה בעולם.
הסדרה הישראלית המקורית, שהופקה על ידי אולפני הרצליה, ופותחה יחד עם רן דברת, אבי בלקין ואוהד פרח, שודרה במשך שלוש עונות מוצלחות בערוץ 10 (לשעבר) וברשת 13, בכיכובם של רותם אבוהב, מריאנו אידלמן ונורמן עיסא.
בימים אלה, העונה השנייה של הגרסה ההודית נמצאת בהפקה עבור Amazon Prime Video. בשנה האחרונה גרסאות מקומיות שודרו בין היתר ברוסיה, אוסטריה וביוון.
ברברה האמורי, הבעלים של Scripted Productions: "בחברת ההפקות שלנו שהולכת וגדלה בהונגריה, אנו מוצאים שזה יותר מחשוב לבחון מקרוב פורמטים מצליחים ובינלאומיים כמו "לה פמיליה", הסדרה עם חוש ההומור המיוחד, האווירה הנוגעת והתוססת היא דוגמה מצוינת לתוכן רחב ואוניברסלי".
 
עמי גלאם, סמנכ"ל תוכניות, רשת 13: "אנחנו שמחים בהצלחתה של לה פמיליה, סדרה שכבר הופקה במספר טריטוריות ובעיקר גאה בתעשייה המקומית שממשיכה לחצות גבולות ולספק תכנים טובים וייחודיים המוצאים את דרכם לכל הקהלים בעולם כולו. רשת 13 גאה בסדרה, ביוצרים ובהצלחתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה