שיווק ופרסום
הפרסומת ששברה את הרשת - בהשקעה של 135 דולר בלבד
עשתה זאת בעצמה: Hafod Hardware, חנות לחומרי בניין מוויילס בבריטניה, הפיקה בעצמה סרטון פרסומת לקראת מכירות חג המולד - ושברה את הרשת. הסרטון נחשב להצלחה מסחררת מאחר שההשקעה בו נאמדת בכ-135 דולר בלבד. רוב הסכום הושקע ברכישת הזכויות על פס הקול - גרסת כיסוי לשיר Forever Young של Alphville.
בסרטון התמקדו היוצרים, לואיס ג'ונס וחבר נוסף שסייע לו, בערך המשפחתיות שבא לידי ביטוי בעסק המשפחתי שעובר בדורות בין בני המשפחה וגם במשפחתיות המאפיינת את חג המולד. כאמור, הסרטון גרף בכשלושה שבועות בלבד מעל 2.5 מיליון צפיות ומעל 25 אלף לייקים. זאת על אף מספר המנויים היחסית נמוך של ערוץ היוטיוב של החנות.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הילד החמודיוני 12/2019/23הגב לתגובה זו1 0הילד מופיע גם בקליפ של החנות של 2017סגור


