שיווק ופרסום
תקציבי כמיפל ותמנון עוברים ל-We וקליגר תקשורת
We הוא מיזוג של 2 משרדים: BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר ופרסום Solomon של ענת סולומון
תקציבי הפרסום ויחסי הציבור של כמיפל ותמנון עוברים למשרד הפרסום We ומשרד יחסי הציבור קליגר תקשורת בבעלותו של ערן קליגר.
משרד הפרסום We הוא מיזוג של 2 משרדים: BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן בכר ופרסום Solomon של ענת סולומון. המשרד הוא חלק מרשת Tribe Global הבינלאומית ובין לקוחותיו נמנים 'דינמיקה סלולר', 'מכבי שפע', מזגני 'פמילי', 'מיה', הסתדרות המעו״ף, רשת 'הומסטייל' ועוד.
כמיפל היא חברה להפצה ושיווק של תרופות ותוספי מזון וכוללת בין היתר את המותגים רסקיו, פיליפס אוונט, גרינטוס, ביודרמה, אורלמדיק ופוטורו מבית 3M. כלל המותגים טופלו עד המעבר במשרד הפרסום ליאו ברנט. תקציב הפרסום של רשת 'תמנון' נוהל עד לאחרונה על ידי JWT ישראל ובגזרת היח"צ מנוהל בחצי השנה האחרונה על ידי קליגר תקשורת.
"יש לנו שאיפות גדולות לייצר שינוי בענף התקשורת השיווקית, לשים את המותגים במרכז ולספר את הסיפור שלהם בכל האמצעים שעומדים לרשותנו - פרסום, תוכן, יחסי ציבור, דיגיטל ובשטח" אומר קובי אמזלג, מנכ״ל We. "אנחנו שמחים על הבחירה של כמיפל ותמנון בנו וכבר עובדים במרץ על בקמפיינים השונים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מתי כבר תבינו ש...דן 06/2019/26הגב לתגובה זו0 0מתי כבר תבינו שאין יותר מקום למשרדי הפרסום הקטנים האלו? משרדים בלי ערך מוסף ובלי יכולת להעניק לללקוחות את מגוון השירותים שהם צריכים היום בתחום השיווק. חבל על הכסףסגור
-
1.יש לנו שאיפות אז...דיוויד אוגילבי 06/2019/25הגב לתגובה זו1 0״יש לנו שאיפות גדולות לייצר שינוי בענף התקשורת השיווקית״, אז יצאנו ממשרד הפרסום הכי טוב בישראל והלכנו למשרד שאף אחד לא מכיר. סה״כ הגיוני.סגור
-
ושימותו הקנאים מישהו פעם אמר. (ל"ת)יובל 06/2019/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אוי מישהו פה נורא מריר (ל"ת)שוקולד מריר 06/2019/25הגב לתגובה זו0 0סגור


