שיווק ופרסום
GO: שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות הדיגיטל
איצקוביץ' שמגיע מאדלר מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה. ראובני רז שעבד עד לאחרונה בחברת הייטק ימונה למנהל הקריאייטיב הראשי
שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות השיווק הדיגיטלי GO. איצקוביץ' שהגיע מאדלר חומסקי, ורז לשעבר במקאן תל אביב מונו בהתאמה לסמנכ"ל אסטרטגיה ומנהל הקריאייטיב הראשי.
בסוכנות שמוחזקת בבעלות משותפת של אדיר רגב ואייל חומסקי ומעסיקה כיום כ-85 עובדים מציינים כי "המינויים החדשים מיועדים לתת מענה שלם יותר ללקוחות הסוכנות שמנהלים כיום אקו-סיסטם דיגיטלי רחב שמשלב את עולמות המותג והפרפורמנס".
איצקוביץ (37) מרצה לשיווק ופרסום ובעל ותק של 10 שנים בתחום האסטרטגיה. החל את דרכו כפלנר באדלר חומסקי, כאשר במשך 5 שנים טיפל במגוון לקוחות המשרד, ביניהם: בזק, בנק הפועלים, פלאפון, בזק בינלאומי, P&G ושטראוס. בנוסף, היה שותף לזכייה ביותר מ-20 פרסי אפי, ובגיוס תקציבים. בנוסף, הקים בשיתוף עם עידן ניידיץ את מחלקת התוכן והסושיאל בסוכנות.
ראובני רז (40) החל את דרכו בתחום הפרסום לפני 15 שנים. בין השאר שימש כארט דירקטור בכיר בבאומן בר ריבנאי, מנהל קראייטיב בכיר למשך 6 שנים במקאן, מקאן ואלי ומקאן טק. בין הקמפיינים הבולטים עליהם היה אחראי בלטו: תותית קוטקס, כוחו של חיבוק / האגיס, חריף או חובה של ביסלי אסם, אפי פלטינום עבור שפה תקשורתית לאבן קיסר ועוד. בשנה האחרונה שימש כמנהל קראיטיב ומנהל סטודיו ui/ux בחברת ההייטק Appnext.
דובי ספקטור, מנכ"ל GO : "הצטרפותם של שגיא וכפיר הוא צעד נוסף וחשוב בהתפתחות של GO כסוכנות שנותנת מענה שלם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. אסטרטגיה, קראייטיב ויכולות מדיה ודאטה מתקדמות הן השילוב המנצח שמביא בסופו של יום לתוצאות עסקיות טובות יותר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.יש תחלופה בגו כמו תחנת אוטובוס בגואה (ל"ת)בובו 02/2019/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.מה ההבדל בין GO לאינטראקשן? לא מיזגו אותם? (ל"ת)מה קורה באדלר? 02/2019/12הגב לתגובה זו1 0סגור


