שיווק ופרסום
גיתם: ניר ינהל את הקריאייטיב; גרצמן מצטרף ושטרקמן סמנכ"ל לקוחות
אדי גרצמן מגיע ממקאן וימונה לסמנכ"ל קריאייטיב. עדו קריב יקבל עצמאות ניהולית במתכונת של "קפסולה נפרדת". לאחר שנתיים כסמנכ"לית הפקה, גלי שטרקמן תעשה הסבה

משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך בבנייה המחודשת של תפקידי הניהול תחת כהונתם של קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט כמנכ"לים. לאחר מינויו של ערן ניר למנהל הקריאייטיב הראשי, שכעת הופך לרשמי, המשרד מצרף לשורותיו את אדי גרצמן ממקאן תל אביב שימונה לסמנכ"ל קריאייטיב ובנוסף, בהחלטה מעניינת, מסב את גלי שטרקמן, סמנכ"לית ההפקה לתפקיד חדש כסמנכ"לית לקוחות.
כפי שפורסם באייס, מינויו של ניר (40) למנהל הקריאייטיב הראשי לרבות ניהול שוטף של הקריאייטיב, גיוס עובדים למחלקה, הכשרות, השתתפות בתחרויות ועוד, יתקיים במקביל להענקת עצמאות ניהולית במתכונת של קפסולה נפרדת לסמנכ"ל הקריאייטיב עדו קריב המטפל בתקציב שופרסל - תחת בכר אמיתי וויינגסט.
ניר החל את דרכו בענף הפרסום ב-2006 כארט דיירקטור, במשך 4 שנים באדלר חומסקי, משם עבר לבאומן בר ריבנאי שבו היה מנהל וסמנכ"ל קריאיטיב עד לפני כשנתיים, אז עבר לגיתם.
עם הסבת שטרקמן מניהול ההפקה לניהול לקוחות, המחלקה תכלול 3 סמנכ"לי לקוחות, יחד עם יונתן רגב וגיא ברק. שטרקמן (38) מתמנה לתפקיד לאחר תקופה של שנתיים בגיתם. גם היא כמו ניר הגיעה למשרד מבאומן בר ריבנאי לאחר כמעט 15 שנה שם.

מימין: גלי שטרקמן וערן ניר (צילום: אורית פניני)
שטרקמן מוערכת מאוד על ידי קברניטי המשרד שסימנו אותה לעתיד. במשרד מציינים, כי "בשנתיים האחרונות הובילה שטרקמן מהפך בתחום ההפקה במשרד וניהלה תהליכי פרסום גדולים ומורכבים תוך יצירת קשרים חזקים ומשמעותיים עם לקוחות המשרד, כל זאת לצד אישיות יצירתית המתאפיינת בתשוקה גדולה לפרסום ויכולת ניהולית יוצאת דופן". עוד הם מוסיפים, כי "יכולות ההפקה של גלי לצד ניסיונה בטיפול בלקוחות הליבה של גיתם יעניקו מימד ייחודי לניהול הלקוח של המשרד".

המנכ"לים המשותפים בגיתם BBDO, קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט: "אנו שמחים להודיע על המינויים הללו אשר מחזקים את גיתם ומאפשרים לנו להמשיך ולהוביל בחזית העשייה הפרסומית. ערן, הוא מאנשי הקריאיטיב החדשניים והבולטים בענף ואנו שמחים להפקיד בידיו את התוצר החשוב ביותר שלנו - הקריאייטיב. גלי מביאה עמה ניסיון עצום בהיבטי הפרסום אשר יתרום לנו לניהול לקוח באופן חדשני וייחודי אשר מתאים לעולם החדש. אנו מברכים את אדי על הצטרפותו לחזית הקריאייטיבית המובילה היום, אדי הוא וירטואוז קריאייטיבי בעל תרומה משמעותית למשרד וללקוחות גיתם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.איש בינוני במשרד אפור (ל"ת)זגי 01/2019/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.כמה שינויים בחברה אחת ? מתקשה לעקובrubi 01/2019/22הגב לתגובה זו0 0אין מחסור של טייטלים במלאיסגור
-
4.אולי שינסו לעשות פרסום טוב (ל"ת)אמיר 01/2019/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אהבתי את הקפסולה, יש מגוון טעמים? (ל"ת)קלוני 01/2019/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אדי גרצמן- תוספת נפלאה לגיתם. ב ה צ ל ח ה (ל"ת)מעריצה 01/2019/22הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.הם חייבים זר בהגנה וחלוץ רחבהניוקאסלי 01/2019/21הגב לתגובה זו0 0ההחתמות טובות לפלייאוף עליוןסגור