שיווק ופרסום
תוך שנתיים: מחזור NO NO NO YES עומד על כ-40 מל"ש
בדיקת אייס על פי נתוני יפעת בקרת פרסום מגלה כי בין 2016 ל-2017 משרדו של גדעון עמיחי רשם גידול של 100% במחזור הפעילות ל-38 מיליון שקלים במחירים ריאליים
שנתיים וחצי לאחר ששב לשוק הפרסום הישראלי כבר ניתן לומר באופן ברור וודאי שגדעון עמיחי חזר להוות שחקן מרכזי. בשבועות האחרונים אפשר כבר להיווכח בעובדה זו בצפייה בברייק הפרסומות בפריים טיים המלווה כמעט תמיד באחת הפרסומות עליהן חתום NO NO NO NO NO YES משרד הפרסום שהקים בישראל כסניף שני ומקומי לאחר הקמתו בניו יורק.
בדיקת אייס מגלה כי על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, NO NO NO NO NO YES צמחה במאות אחוזים מאז הושקה באפריל 2015, אז עם פרסומת ראשונה למותג הרכב פולקסוואגן. על פי הנתונים, מחזור הפעילות של המשרד עמד ב-2015 על 52 מיליון שקל (מחירי מחירון) המהווים בפועל כ-13 מיליון שקלים. ב-2016, שנה לאחר מכן (שנת פעילות מלאה) טיפס המחזור ל-72 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-18 מיליון שקלים - עלייה של כ-40% במחזור.
עם זאת הזינוק הגדול נרשם דווקא בין 2016 ל-2017 עם גידול של 100% במחזור הפעילות של NO NO NO NO NO YES ל-150 מיליון שקלים במחירי מחירון כאשר בפועל מדובר במחזור של כ-38 מיליון שקלים. יותר ממחצית המחזור בשנה זו הגיע מתקציב הפרסום של חברת כלמוביל עבור מותגי יונדאי, מרצדס ומחלקות המשאיות והמוניות. לצורך ההשוואה, מחזור הפעילות של עמיחי שווה בגודלו לזה של משרד הפרסום שדורג במקום ה-20 בדירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום בינואר 2017.
מה שהחל בחזרה מהוססת ארצה, שעתידה אינו צפוי, עם גיוסם של 4 עובדים, הפך במרוצת הזמן לכח שיש להכיר בקיומו עם 14 עובדים שביניהם אייקונים ותיקים של הפרסום הישראלי בדמותם של רוני שניידר וזאב רביד. יחד עם עמיחי השלישייה מהווה צוות קריאייטיב שהערך המוסף שלו עבור הלקוחות הוא הניסיון הרב אותו הם חולקים יחד כמעין מורי דרך.
נכון להיום רשימת הלקוחות של משרד הפרסום כוללים את קבוצת כלמוביל (מרצדס, יונדאי, משאיות ומוניות), טמפו (יקב ברקן, סודה טמפו, בירת סטרונגבו ונסטי), אוניברסיטת תל אביב בישראל ובחו"ל, צים (גלובלי), LUPA, אפלייד מטריאלס, עיתון כלכליסט וחברת BE ALL מתחום מתחמי העסקים כגון WE WORK שעלתה השבוע בקמפיין.
עמיחי הצהיר לא אחת שהסיבוב הנוכחי שלו, לאחר ימי שלמור אבנון עמיחי ו-y&r מוקדש כולו להנאה מעולם הפרסום. אמירה שטומנת בחובה את העובדה שבשנותיו האחרונות בשלמור הוא לא ממש רווה נחת תחת ידי רשת y&r. הנאה או לא, יצר התחרותיות היה טבוע תמיד בעמיחי, בקריאייטיב ובעסקים.
למרות חזרתו המורגשת לשוק המקומי, גדעון עמיחי של שנת 2018 אינו מהווה איום עבור משרדי הפרסום הגדולים. מפלצות הענק בדמותם של מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי, אדלר חומסקי ומשרדים נוספים מסתמכים על המענה שהם מספקים לצרכי הלקוחות בתחומי החדשנות: דיגיטל, הטכנולוגיה ודאטה באופן שמייצר עבורם בידול. ככל שצוללים פנימה לרזולוציה גבוהה מובן שמדובר במשימות שיכבידו על משרדים קטנים שזוהי אינה התמחותם.
למרות זאת, פוטנציאל הצמיחה של עמיחי גדול מאוד. הקסם והכריזמה של הפרסומאי שהפך לשגריר המוכר ביותר של הפרסום הישראלי עדיין משרת אותו נאמנה מול המפרסמים. רשימת החברים שאסף לאורך הדרך, הקשרים שטיפח בקרב המפרסמים, תדמיתו המהוקצעת וניסיונו הרב במגוון תחומים עומד לצידו ומקנה לו יתרון משמעותי גם אם הוא משויך תדמיתית לאסכולה הישנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.לכל הנשמות הטובות, גדעון בחור מבריק שתרם יותר לעולם הפרסום מכל קודמיו יחד (ל"ת)ד"ש ממעוז 03/2018/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
13.זה הדימוי שלי מגדעון עמיחיגרין 03/2018/01הגב לתגובה זו3 1מה שלא יקרה לעולם אצל גדעון עמיחי, נקח את "לופה" לדוגמא.. סבתא מרוקאית מצלמת את הילדים שלה במטבח מכינים ספינג' בדירת 3 חדרים ברובע ה' באשדוד .ואחרי מצלמת אותם יוצאים לשכונה לדפוק על דלתות ולמכור את הספינג' כדי לתרום את הכסף למען ארוחה חמה לנזקקים. מה שתמיד נראה אצל גדעון, אשכנזיה אנאלית חוץ לארצית מצלמת את הילדים מכינים לימונדה ואז מוכרים אותה אל מול דוכן מצועצע בחצר המדושאת והנקיה שלהם כדי לקנות מתנה לסבתא ליום הולדתה ה80 שזה בדרך כלל משהו עם לבבות.סגור
-
12."חזר להוות שחקן מרכזי" "אינו מהווה איום עבור משרדי הפרסום הגדולים" (ל"ת)מוישה, תחליט. מרכזי? 02/2018/28הגב לתגובה זו3 0סגור
-
11.מסוכן מאודרם 02/2018/28הגב לתגובה זו1 0כשלקוח אחד אחראי ל-50% מהמחזור שלך אתה יכול לצנוח בדיוק כמו שזינקת. בכל אופן אני מאחל לו בהצלחה כי דמות כמו גדעון חשובה לעולם הפרסום הישראלי הגוועסגור
-
גדעון הוא עולם הפרסום הגווע (ל"ת)גגגגג 02/2018/28הגב לתגובה זו4 4סגור
- טען עוד
-
10.פייק פייק פייק פייק פייק ניוזרון 02/2018/28הגב לתגובה זו11 4גדעון מחפש פרסים למשרד שלו, לא מכירות ללקוח. פולקסוואגן הבינו את זה, דיוטי פרי הבינו את זה. מבינוניות מוקפדת, לא ממריאות מכירות ולא נבנים מותגים באמת. העבודות שלו שטחיות, תמיד מרשימות - אבל אף פעם לא תמצא שם אינסייט על התנהגות אנושית, על ייצר או על טבע האדם. פלקטים יפים.. אם אתם מחפשים מקורות השראה של קריאייטיב ושל יצירתיות, לא הוא הבנאדם לקבל ממנו, כי פשוט אין לו את זה. על מה כן להעריך את גדעון ולקבל ממנו השראה? על הנחישות שלו וההתמדה. יחצ"ן מדהים, שיודע לארוז את עבודותיו הבינוניות בלוק נוצץ. וכוח הרצון שלו - ראוי להערכה.סגור
-
9.פחחחחחח (ל"ת)יעל 02/2018/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.succes admireoren shalev 02/2018/28הגב לתגובה זו1 0i was folowing him since piza sirocco in holon !! when he was 17 i dont see any body close to his talent !!!סגור
-
7.succes admireoren shalev 02/2018/28הגב לתגובה זו0 1i was folowing him since piza sirocco in holon !! when he was 17 i dont see any body close to his talent !!!סגור
-
6.האיש גאוןאלירן 02/2018/28הגב לתגובה זו4 3כשעושים עבודה טובה - גודלים.סגור
-
5.גדעון הוא הפרסומאי הטוב ביותר בישראל. נקודה.גיל 02/2018/27הגב לתגובה זו4 2אין משהו קרוב אליו בכלל.סגור
-
4.די גדעון. תפסיק להגיב לעצמך. אתה מביך יותר מבדר"כNO NO NO NEWS 02/2018/27הגב לתגובה זו4 2FAKE NEWSסגור
-
3.הבן אדם אגדה (ל"ת)מעריצה 02/2018/27הגב לתגובה זו6 1סגור
-
2.גדעון מענטש אמיתי (ל"ת)איגי 02/2018/27הגב לתגובה זו3 1סגור
-
1.אלופיםרינת 02/2018/27הגב לתגובה זו5 1והם עוד יגדלו ויגדלו ויגדלוסגור