שיווק ופרסום

מיכה קאופמן מייסד Fiverr נבחר לאיש השיווק בספטמבר

מאז הקמת Fiverr לפני 7 שנים, הצליחה החברה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג ולהפוך לשוק מקוון מוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים
כתבי אייס | 
מיכה קאופמן מייסד Fiverr (צילום יובל טואג)
מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד Fiverr, נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר בעקבות הקמפיין הבינלאומי של החברה והרחבת היצע השירותים של החברה. 
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בקאופמן לאחר שהחברה השיקה לאחרונה, וכחלק ממהלך גלובלי רחב היקף, את Fiverr Pro הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובאלית.
מאז הקמת Fiverr לפני 7 שנים בלבד, בשנת 2010, הצליחה החברה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג ולהפוך לשוק מקוון מוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים. מטרת קאופמן בהקמת Fiverr הייתה יצירת טרנספורמציה בתחום שירותי הפרילנסינג – להעביר את השוק מהפכה בדרך שבה נרכשים ונמכרים שירותי פרילנסינג ולהצעידו מעולם האוף ליין לאון ליין, תוך הפשטת הממשק שבין הלקוח לפרילנסר.
בתחילת השנה ביצעה החברה מהלך בינלאומי מהפכני והשיקה קמפיין מיתוג בינלאומי תחת הכותרת "In Doers We Trust". הקמפיין המשולב הוא ייחודי וראשון מסוגו, וכלל פרסום בעולם הפיזי והדיגיטלי. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם, פלאטון וסנדרו, וסרטון הווידאו הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה. 
יתר על כן, כחלק מהמהלך הגלובאלי של הרחבת היצע שירותיה, השיקה החברה לאחרונה את Fiverr Pro, יוזמה חדשה הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובאלית. התוספת החדשה לפלטפורמה משלבת בין הפשטות והיעילות של זירת המסחר, המאפשרת 'הזמנה בלחיצת כפתור', לבין בחירה ידנית של פרילנסרים מקצועיים מהשורה הראשונה על מנת לענות על הצרכים המתרחבים של קהילת היזמים והעסקים הקטנים לשירותים מורכבים יותר.
החברה אף רכשה את Veed.Me, זירת מסחר לשירותי ווידאו ואנימציה באיכות גבוהה המציגה פרילנסרים מקצועיים בתחום. מטרת מכלול המהלכים האלה הייתה למתג את Fiverr ולקדמה כזירת המסחר הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים ולהפכה לשם נרדף לפרילנסינג מקוון, הדוגל בערכי יזמות רזה, עשייה וחריצות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה