שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של סולתם רדד עובר ל-d-say
תקציב הפרסום של סולתם רדד עומד על כ-5 מיליון שקלים לשנה. בחברה מחזיקה משפחת מאיו שהייתה בעבר הבעלים של רשת נעמן

לאחר קמפיין "הסבתות של סולתם" בחג הפסח האחרון, מותג הסירים סולתם רדד החליט להעביר את תקציב הפרסום שלו באופליין ובאונליין לחברת d-say מקבוצת דרורי ארועטי ברמן, שבראשה עומד אייל הובר לוי, שותף בקבוצה.
תקציב הפרסום של סולתם רדד עומד על כ-5 מיליון שקלים לשנה. בחברה מחזיקה משפחת מאיו שהייתה בעבר הבעלים של רשת נעמן, המתחרה הישירה של סולתם, שבסניפיה גם נמכרו מוצרי סולתם.
אייל הובר לוי, מנכ"ל d-say: "גאים ונרגשים מההזדמנות לטפל באחד המותגים הכי אהובים על הצרכן הישראלי. עשינו קמפיין מאד מוצלח ואני מאמין שכך ימשיך גם בעתיד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בהצלחה רבה אבלאמיר 05/2017/18הגב לתגובה זו0 1בהצלחה אבל תזכרו שמנהלי שיווק מצייצים מחכים לראות אם תעמדו באתגר הזה. אנחנו נהיה שם כדי לעקוב ואם יתאפשר אז גם נרים לכם. מוזמנים לעשות לנו לייקסגור