שיווק ופרסום

לא התכוונו: FREE מבהירה שמודעת ה'חזירים' היא גימיק ולא קמפיין רשמי

FREE לא ציפתה למהומה ארצית בעקבות מודעת החזירים ומבהירה: "המודעה אינה קמפיין רשמי אלא גימיק קריאטיבי לספר המותגים של גלובס"
אחרי הרעש, הבאזז והכותרות מגיעים הריקושטים וכעת חברת FREE מזדרזת להבהיר כי מודעת ה\'חזירים\' שפורסמה היום בה שימשו 3 חזירים כמייצגים את ענקיות הסלולר פלאפון, סלקום ואורנג\' אינה חלק ממסע הפרסום החדש או קמפיין רשמי של החברה אלא גימיק שיווקי לטובת מדד המותגים של גלובס.
מוקדם יותר היום, פורסמה באתר אייס ובגופי תקשורת נוספים \'מודעת החזירים\' של FREE TELECOM שנעשתה על ידי משרד הפרסום של החברה חברון זלצמן שביט - המודעה הצליחה יותר מהמשוער ולאחר שזכתה לחשיפה רחבה כנראה הזמינה עליה ביקורת מחברות הסלולר וגורמים נוספים והדים אלו הגיעו גם לבכירי FREE.
יו\"ר FREE TELECOM, דני רוזן מסר: \"חשוב לנו להבהיר, כי התחרות בתחום התקשורת חשובה וחיונית, אולם אנחנו ננהל אותה בכלים שיווקיים לגיטימיים, מכובדים ולא פוגעניים. חבל שמישהו בחר להציג גימיק קריאייטיבי כמסע פרסומי רשמי של חברה\".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    זה כמו להפסיק באמצע האורגזמה
    כרמי 07/2011/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חבל?!
    סגור
  • 11.
    כל הכבוד למשרד פרסום
    אילן 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין למה הם מתנצלים? עשו פרסומת שהשיגה בדיוק את מה שהקהל רוצה ואומר כבר שנים. פרי טלקום לא צריכה להתנצל, החברות הסלולריות הן אלו שצריכות להתנצל. ושלמה שמלצר צריך להודות למשרד פרסום על פרסום החינם שהוא קיבל!!!
    סגור
  • 10.
    דוגמא למשרד פרסום שמחפש יחצ ולא את טובת הלקוח (ל"ת)
    קריאטיב של קורס קופי 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דוגמא למשרד פורץ
    אריק 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתה מבין קטן בשיווק. קמפיין מבריק!
    סגור
  • 9.
    הינה כבר איימו עליהם
    רוני 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק מוכיח שצריך להמשיך ולהלחם בחברות האלו שמאיימות על כל מי שמנסה להחזיר את המחירים לשפיות! בטח איימו על שלמה שלא ירכשו ממנו רכבים... פרי טלקום: תמשיכו כך! סוף סוף חברה שבאה לטובת הלקוחות.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    שלמה זו שעתך היפה ביותר, אל תהרוס.
    שלמה 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה זו שעתך היפה ביותר, אל תהרוס.
    סגור
  • 7.
    תורת המלך - גם כן חתיכת גימיק קריאטיבי. תזרמו (ל"ת)
    אמיר 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    די בחייכם!!!
    יעל 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די בחייכם!!!! סוף סוף התחיל פה משהו, מה קרה? רגליים קרות??? אל תתנו לפחד לנהל אתכם. מודעה מבריקה, חייב שיהפוך לקמפיין.
    סגור
  • 5.
    אל תבהלו!
    נחמן 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם ווינר!!!!!!!!!!!! תמשיכו
    סגור
  • 4.
    יופי של קמפיין - לכו על זה!!! (ל"ת)
    מתן 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פראיירים! לכו על זה כקמפיין רשמי!
    אנונימי 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר הרסתם לכם את כל הקונספט של החברה החדשה והצעירה בזה שהשתפנתם וחזרתם בכם..
    סגור
  • 2.
    מה רע בקמפיין חזירים?
    אריק 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופסוף חברת סלולר עם חזון שבא לקראת הצרכן. אני מאוכזב אישית שזה לא קמפיין רשמי.
    סגור
  • 1.
    היו אריות , שיחקו אותה ועכשיו יוצאים שפנים (ל"ת)
    אמיר 07/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור