שיווק ופרסום
לא התכוונו: FREE מבהירה שמודעת ה'חזירים' היא גימיק ולא קמפיין רשמי
FREE לא ציפתה למהומה ארצית בעקבות מודעת החזירים ומבהירה: "המודעה אינה קמפיין רשמי אלא גימיק קריאטיבי לספר המותגים של גלובס"
אחרי הרעש, הבאזז והכותרות מגיעים הריקושטים וכעת חברת FREE מזדרזת להבהיר כי מודעת ה\'חזירים\' שפורסמה היום בה שימשו 3 חזירים כמייצגים את ענקיות הסלולר פלאפון, סלקום ואורנג\' אינה חלק ממסע הפרסום החדש או קמפיין רשמי של החברה אלא גימיק שיווקי לטובת מדד המותגים של גלובס.
מוקדם יותר היום, פורסמה באתר אייס ובגופי תקשורת נוספים \'מודעת החזירים\' של FREE TELECOM שנעשתה על ידי משרד הפרסום של החברה חברון זלצמן שביט - המודעה הצליחה יותר מהמשוער ולאחר שזכתה לחשיפה רחבה כנראה הזמינה עליה ביקורת מחברות הסלולר וגורמים נוספים והדים אלו הגיעו גם לבכירי FREE.
יו\"ר FREE TELECOM, דני רוזן מסר: \"חשוב לנו להבהיר, כי התחרות בתחום התקשורת חשובה וחיונית, אולם אנחנו ננהל אותה בכלים שיווקיים לגיטימיים, מכובדים ולא פוגעניים. חבל שמישהו בחר להציג גימיק קריאייטיבי כמסע פרסומי רשמי של חברה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.זה כמו להפסיק באמצע האורגזמהכרמי 07/2011/15הגב לתגובה זו0 0לא חבל?!סגור
-
11.כל הכבוד למשרד פרסוםאילן 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0לא מבין למה הם מתנצלים? עשו פרסומת שהשיגה בדיוק את מה שהקהל רוצה ואומר כבר שנים. פרי טלקום לא צריכה להתנצל, החברות הסלולריות הן אלו שצריכות להתנצל. ושלמה שמלצר צריך להודות למשרד פרסום על פרסום החינם שהוא קיבל!!!סגור
-
10.דוגמא למשרד פרסום שמחפש יחצ ולא את טובת הלקוח (ל"ת)קריאטיב של קורס קופי 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
דוגמא למשרד פורץאריק 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0ואתה מבין קטן בשיווק. קמפיין מבריק!סגור
-
9.הינה כבר איימו עליהםרוני 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0זה רק מוכיח שצריך להמשיך ולהלחם בחברות האלו שמאיימות על כל מי שמנסה להחזיר את המחירים לשפיות! בטח איימו על שלמה שלא ירכשו ממנו רכבים... פרי טלקום: תמשיכו כך! סוף סוף חברה שבאה לטובת הלקוחות.סגור
- טען עוד
-
8.שלמה זו שעתך היפה ביותר, אל תהרוס.שלמה 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0שלמה זו שעתך היפה ביותר, אל תהרוס.סגור
-
7.תורת המלך - גם כן חתיכת גימיק קריאטיבי. תזרמו (ל"ת)אמיר 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.די בחייכם!!!יעל 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0די בחייכם!!!! סוף סוף התחיל פה משהו, מה קרה? רגליים קרות??? אל תתנו לפחד לנהל אתכם. מודעה מבריקה, חייב שיהפוך לקמפיין.סגור
-
5.אל תבהלו!נחמן 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0יש לכם ווינר!!!!!!!!!!!! תמשיכוסגור
-
4.יופי של קמפיין - לכו על זה!!! (ל"ת)מתן 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.פראיירים! לכו על זה כקמפיין רשמי!אנונימי 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0כבר הרסתם לכם את כל הקונספט של החברה החדשה והצעירה בזה שהשתפנתם וחזרתם בכם..סגור
-
2.מה רע בקמפיין חזירים?אריק 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0סופסוף חברת סלולר עם חזון שבא לקראת הצרכן. אני מאוכזב אישית שזה לא קמפיין רשמי.סגור
-
1.היו אריות , שיחקו אותה ועכשיו יוצאים שפנים (ל"ת)אמיר 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור