שיווק ופרסום

הראל ויזל בשינוי חסר תקדים לטרמינל X: מה יקרה לשקיות המוכרות?

כחלק מהמהלך לציון חודש המודעות לסרטן השד, יוצרו כ-10,000 שקיות ורודות שיחולקו בימים אלה ללקוחות המזמינים מהאתר, במקום השקיות השחורות הקבועות עם הכיתוב הלבן והלוגו של הרשת הכל כך מוכר ומזוהה איתה כבר שנים ארוכות
מדור קריירה - ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx.)
לראשונה מאז הקמתה, TERMINAL X בבעלות הראל ויזל וקבוצת פוקס-ויזל מחליפה את השקיות השחורות המזוהות עימה כל כך, למען מהלך ייחודי ומרגש ביותר לציון חודש המודעות לסרטן השד.
כחלק מהמהלך, יוצרו כ-10,000 שקיות ורודות שיחולקו בימים אלה ללקוחות המזמינים מהאתר, במקום השקיות השחורות הקבועות עם הכיתוב הלבן והלוגו של הרשת הכל כך מוכר ומזוהה איתה כבר שנים ארוכות.
 
לצד השקיות החדשות, כל הזמנה תכלול גלויה ייעודית המעודדת אקטיביות ובדיקה מוקדמת, באמצעות סריקת ברקוד המפנה לשאלון קצר שניתן למלא ולהעביר לרופא המטפל.
בשבועות הקרובים תצטרף גם אפשרות לתרומה של 9 שקלים בקו הקופה, לטובת עמותת "אחת מתשע", הפועלת להעלאת מודעות ולסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד. המהלך כולו מתקיים בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", כחלק ממחויבותה של TERMINAL X לעידוד מודעות ואחריות חברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה