שיווק ופרסום

לאחר 40 שנה: שלמור תקשורת ודיפלומט בהליכי פרידה

לאחר חילופי המנכ"לים בענקית הייבוא, דיפלומט ושלמור תקשורת של אירינה שלמור נפרדים לאחר ארבעה עשורים, אייזנברג אליאש ימשיכו בצד הפיננסי וקשרי משקיעים. אירינה שלמור: "זאת הייתה תקופה נפלאה, בכוונתי לאגד את החוויות שצברתי להרצאה מרתקת, אולי אפילו לספר". ומי המשרד שייכנס לנעלי שלמור תקשורת? כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  2
אירינה שלמור (צילום באדיבות המצלם)
אין כמעט אח ורע למשרד יח"צ ואסטרטגיה שמלווה במשך ארבעה עשורים ברצף לקוח בסדר גודל כמו של ענקית הייבוא דיפלומט, וההישג רשום על שלמור תקשורת של אירינה שלמור. עתה, לאחר ארבעים שנה: שלמור תקשורת ודיפלומט בהליכי פרידה.
חברת שלמור תקשורת בבעלות אירינה שלמור נחשב לאחד מהמשרדים הוותיקים בישראל ואחראי לקמפיינים מדוברים של רב החברות הרב לאומיות הגדולות שנכנסו לישראל בעשורים האחרונים.
היום פועל המשרד במתכונת בוטיקית כשלצד התחום המסורתי הוא מצליח מאוד בתחום פעילות המשפיענים ואחראי לקמפיינים המדוברים של מחסני חשמל שזכה לאות קמפיין החודש של בקרת יפעת.
חברת דיפלומט בניהול ובשותפות משפחת וימן הייתה אחד הלקוחות הראשונים בשלמור תקשורת ולדברי אירינה שלמור מייסדת החברה: "הלכנו ביחד במדבר ארבעים שנה וגם הגענו ביחד לארץ המובטחת".
שלמור הוסיפה: "הסיבה לפרידה היא בעיקר כי נכון להיפרד אחרי תקופה כל כך ארוכה ולהתרענן בצוות חדש וחשיבה שונה. ההזדמנות נפלה עם כניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש ירון בלום".
"בשנים בהן עבדנו יחד החברה צמחה ואנחנו צמחנו לצידם. זאת הייתה תקופה נפלאה. דיפלומט היא חברה מפוארת וערכית עם הנהלה ועובדים בעלי שיעור קומה" מוסיפה שלמור.
לדבריה, השנים האחרונות היו מאתגרות וקשות במיוחד. "טרם סיימתי לעבד את התקופה הזאת ואת כל מה שעברנו ביחד. בכוונתי לאגד את החוויות שצברתי להרצאה מרתקת, אולי אפילו לספר. אני מסיימת את הפרק הזה בתחושת מיצוי והכרת תודה ופני, כמו תמיד, לעתיד".
המשרד שיחליף את שלמור תקשורת הוא "קמיר", של אלי קמיר. משרד "קמיר" היא פירמה לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי המתמחה בהובלת תהליכים מורכבים במרחב הציבורי.

אלי קמיר. צילום: תומר יעקובסון
משרד קמיר מלווה תאגידים בינלאומיים, חברות פרטיות, וציבוריות ממגוון רחב של תחומים: כלכלה, פיננסים ושוק ההון, הייטק, ביומד/טק, תעשייה ותשתיות, אנרגיה, תחבורה, תקשורת ותרבות. המשרד פועל בזירה הישראלית וכן אל מול התקשורת הזרה. יש לציין שפרט לקמיר, הצד הפיננסי וקשרי משקיעים  בדיפלומט נשאר אצל אייזנברג אליאש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיפלומט היא חברה ערכית.. הצחקתם אותי (ל"ת)
    דניאל 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יש חרם על סטארקיסט מכיוון שגנבו את השוק
    הלוחש לסוסים 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים הבינו שהטעם של סטארקיסט לא מצדיק את המותגיות למרות המבצעים שבאלצו לעשות חברת הפרסום לא הצליחה למנוע את החרם המתמשך ושחיקת המותג של הטונה כנראה גם כיום.
    סגור