טלוויזיה

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שוב מתאחדים? הפגישה המפתיעה נחשפת

המגיש החדש של רשת 13 ראה כי הקולגה והחברה הכי טובה שלו לשעבר נמצאת במסעדה בה אכל עם זוגתו והוא ממש קפץ מהכסא שלו כדי לגשת אליה ולהעניק לה חיבוק חם. אבל מתברר שהחום היה רק מצדו, כאשר מגישת קשת 12 עמדה כשידיה בכיסים
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
קצת יותר מחודש אחרי הפרידה הרשמית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', כולם שואלים מה קרה בין השניים? איזה חתול שחור היה צריך לעבור שם כדי לגרום לנתק כזה ולפירוק של השותפות הכי נוצצת בטלוויזיה.
אבל אף אחד לא ציפה שבהפתעה גמורה, אמש (רביעי) השניים ייפגשו באופן לא צפוי כאשר אופירה אסייג בילתה עם כמה מחברותיה הטובות ביותר, פולה בליק ואירית רחמים. מסתבר שממש במרחק של שולחן ממנה ישבו ברקוביץ', יחד עם בת הזוג שלו שרון כהן, רוסלנה רודינה ובעלה איתי פז.

על פי וואלה סלבס, אחרי שהמגיש החדש של רשת 13 ראה כי הקולגה והחברה הכי טובה שלו לשעבר נמצאת במקום הוא ממש קפץ מהכסא שלו כדי לגשת אליה ולהעניק לה חיבוק חם. אבל מתברר שהחום היה רק מצדו, כאשר מגישת קשת 12 עמדה כשידיה בכיסים.
אסייג הגיבה לשאלת וואלה סלבס: "אני מאחלת למדינת ישראל לחזור לשפיות, שנהיה שוב מדינה שמחה ולא כואבת. אני מחכה לחטופים שיחזרו הביתה כבר כי ביום שהם נחטפו כולנו נחטפנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי זה מעניין ??????
    הרצל 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ששומעים יום יום על מעשה הגבורה של החיילים , את מי מעניינים צמד החארות שכל יום שישי זרעו שינאה ורעל
    סגור