טלוויזיה

יעל בר זוהר נשברת: "נשרף לי הלב, שהמשטרה תטפל בו"

לאחר שנחשפה לסרטון בו נהג תקף אמא של אחד מהחטופים בעזה, סיפרה המגישה: "לא ייתכן שדברים כאלו יקרו במדינה שלנו, פשוט צריך לגנות את התופעה הזו, אולי בדרך שבה מתייחסים אליהם, ככה זה נותן לגיטימציה לאנשים. אני אשתף את הסרטון כדי שתבינו את הזוועה הזו"
מערכת ice |  5
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
האירועים האחרונים במדינה והעימותים שפורצים בין פצועי מלחמה או משפחות חטופים לאזרחים שמתנגדים לדבריהם, מצליחים לקרוע את תחושת 'יחד ננצח' שמנסים לשדר בלא מעט מקומות. גם יעל בר זוהר שיתפה אתמול (שלישי) מה גרם לה הצפייה בסרטון שתיעד את תקיפתה של עינב צנגאוקר, אמא של מתן ששבוי בידי חמאס מעל ארבעה חודשים, אחרי שהפגינה בתל אביב לשחרורו.
בר זוהר אמרה בקטע שהעלתה לאינסטגרם: "חזרתי מתוכנית הבוקר ואני מרגישה שאני לא יכולה שלא להגיב על זה. בבוקר ראינו נהג שתוקף אימא של חטוף. היא הפגינה בתיאום עם המשטרה, היה נתיב שהיה עדיין פתוח, והנהג החצוף והאלים פשוט אמר לה 'לכי תפגיני בבית', ופשוט יצא ותקף אותה".

עוד היא פנתה למשטרה וביקשה: "אני מרגישה שנשרף לי הלב ושאסור לנו להתנהג ככה למשפחות החטופים. צריך לחזק אותן! הן בשעה הכי קשה של החיים שלהן. אני מצפה מהמשטרה לטפל באירוע הזה ובאיש הזה. לא ייתכן שדברים כאלו יקרו במדינה שלנו, פשוט צריך לגנות את התופעה הזו, אולי בדרך שבה מתייחסים אליהם, ככה זה נותן לגיטימציה לאנשים. אני אשתף את הסרטון כדי שתבינו את הזוועה הזו".
לסיום אמרה: "אני רואה בכל מיני מקומות אנשים שמדברים. נורא קל כשזה לא שלך. כל אחד מאיתנו צריך להתייחס כאילו זה הילד שלו, כאילו זה אבא ואימא שלו. ב-7 באוקטובר, אחרי הזוועה הזו, היינו מאוחדים והיינו ביחד, לא יכול להיות שעכשיו פתאום השיח הזה יחזור".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודקת
    יגאל ששון 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעל בר זוהר תמיד נתפסה אצלי לא סתם כרק בחורה יפה אלא הרבה מעבר לכך כאישה מוסרית דעתנית עם ערכים ! לגופו של עיניין צודקת במאה אחוז אותו חסר מח שתקף את המשפחה של החטוף בתל אביב צריך לקבור את עצמו מבושה והמשטרה צריכה לגרום לו להבין את האעות החמורה שעשה ולנסות ולכפר ולהתחיל בהתנצלות כנה ועמוקה.
    סגור
  • 3.
    ??
    מימי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעל את ממש שבירה פורצלן .
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעל את ממש שבירה פורצלן .
    סגור
  • 1.
    אסור להפקיד חייהם ובטחונם של מיליוני יהודים תמורת מאה (ל"ת)
    דאגה למיליוני יהודים 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ??
    מימי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועים זה היה הבן או נכד שלך ?
    סגור