טלוויזיה

נטפליקס "נאבקת" במתחרות: תשלם 5 מיליארד דולר ל-10 שנים?

ענקית הסטרימינג מנהלת מגעים על רכישה חדשה ושונה בנוף שלה. על פי דיווחים היא מחפשת לרכוש את זכויות היוצרים של התכנית השבועית "RAW" ומוכנה לשלם על כך סכומים גבוהים מאד
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pixabay)
WWE, ליגת ההיאבקות המקצועית בארה"ב הפכה מזמן למותג ענק ששווה הרבה מאד כסף, כעת דווח על עסקה חדשה שנרקמת בין ענקית הסטרימינג נטפליקס למפעילת ליגת ההיאבקות, בנוגע לשידור התוכנית השבועית שלה.
על פי הדיווח בבלומברג, שהגיע לדבריהם ממקורבים אשר ביקשו שלא להזדהות, נטפליקס מוכנה לשלם 5 מיליארד דולר לתקופה של 10 שנים, עבור שידור שבועי במשך שלוש שעות שישודר לצופים בזמן אמת, של "RAW", התכנית השבועית שבה מתקיים ה"אירוע המרכזי" ובו מבוצעים קרבות ההיאבקות השבועיים, להם מחכים מיליוני ואולי עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם.
מהלך זה הוא משמעותי מאד עבור נטפליקס, שבעצם מכריזה על שינוי משמעותי במתכונת התכניות שלה, ולראשונה ישדרו מדי שבוע שידור חי של אירוע ספורט, דבר שלא קרה עד כה מאז החלה נטפליקס את שידוריה.
האם במהלך זה נטפליקס מסמנת כיוון חדש שילך ויתעצם עם רכישות נוספות מסוג זה, או שהדבר יהפוך לחריג בנוף של לוח השידורים בנטפליקס? ככל הנראה אחוזי ההצלחה של התכנית החדשה של נטפליקס תקבע את הכיוון שאליו תלך ענקית הסטרימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה